بنچمارک دیزایر 820 تلفن‌هوشمند 64 بیتی اچ‌تی‌سی منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در زومیت خواندید، ساعتی پیش اچ‌تی‌سی از تلفن‌هوشمند ۶۴ بیتی خود، دیزایر ۸۲۰ پرده برداشت. این تلفن‌هوشمند در ادامه‌ی دیزایر ۸۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد تا موفقیت‌های این تلفن‌هوشمند را تکرار کند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به نتایج بنچمارک این تلفن‌هوشمند داشته باشیم.
تبلیغات

دیزایر ۸۲۰ در رنگ‌بندی متنوع سفید، خاکستری، نارنجی، آبی و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد. صفحه‌ی نمایش دیزایر ۸۲۰ راضی کننده است و با توجه به برخورداری از زوایای دید و روشنایی خوب، تنها یک نکته‌ی منفی دارد و آن تراکم پیکسلی تا‌‌حدودی کم آن است. صفحه‌ی نمایش دیزایر ۸۲۰ دارای تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ است.

اچ‌تی‌سی در این تلفن‌هوشمند از اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره برده است که یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی است. اسنپ‌راگون ۶۱۵ یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی است که براساس ادعای کوالکام اولین تراشه‌ی ۸ هسته‌ای تولید با قابلیت انجام پردازش‌های ۶۴ بیتی است. این تراشه از چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتزی در کنار چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس کاری ۱ گیگاهرتزی برخوردار است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در آن از نوع آدرنو ۴۰۵ است.

همانطور که در تصاویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، نتیاج بنچمارک متعلق به بنچمارک انتوتو و Basemark OS II است. هرچند دیزایر ۸۲۰ در انتوتو نتیجه‌ی چندان درخشانی کسب نکرده است، اما این تلفن‌هوشمند در Basemark OS II خوب عمل کرده است.

benchmark desire820

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات