نوکیا از شارژر بی‌سیم هوشمند خود با طراحی متفاوت و قابلیت‌های نوآورانه رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا و مایکروسافت در کنفرانس امروز خود نه تنها از لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ رونمایی کردند بلکه از لوازم جانبی جدید این شرکت که طراحی زیبایی داشته و قابلیت‌های نوآورانه‌ای را در اختیار کاربران ویندوز فون قرار می‌دهند نیز پرده برداشتند. یکی از این محصولات شارژرهای بی‌سیم جدید این شرکت هستند که قادرند در شرایط مختلف نور از خود ساتع کرده و کاربر را از موارد مختلف مطلع کنند.
تبلیغات

شارژرهای بی‌سیم جدید نوکیا که از استاندارد QI پشتیبانی می‌کنند طراحی خاص و جالبی دارند و قادرند از خود نور پخش کنند تا کاربر را از برخی موضوعات مطلع کنند. این شارژرها به رنگ‌های سفید، سبز و نارنجی در بازار عرضه می‌شوند و نور ساتع شده از آن‌ها نیز به همین رنگ‌ها است.  

nokia-wireless-charger

از آنجایی که این شارژرها از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کنند قادرند به تلفن‌های لومیا مبتنی بر ویندزو فون ۸.۱.۱ متصل شده و کارهای جالبی انجام دهند. مثلا اگر تلفن لومیا شما شارژش به زیر ۳۰ درصد برسد، شارژرهای بی‌سیم بصورت خودکار چشمک می‌زنند تا شما مطلع شوید که باید تلفن را روی شارژر بی‌سیم قرار دهید تا شارژر شود و با کمبود باتری مواجه نشوید. یا مثلا اگر تماس از دست رفته یا پیامک خوانده نشده داشته باشید، این شارژرها می‌تواند به روش‌های مختلف چشمک بزنند تا از وجود آن‌ها مطلع شوید.

شارژرهای بی‌سیم نوکیا از بلوتوث ۴ پشتیبانی می‌کنند و با قیمت ۵۹ دلار از ماه آینده در فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات