اینتل از دست بند‌های هوشمند لوکس خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
مشکلی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند و وسایل پوشیدنی دارند این است که دقیقا برای مد و زیبایی ساخته نمی‌شوند و شیک نیستند. به علاوه اگر مچ دست کوچکی داشته باشید، بر روی دست شما بسیار زخمت و بزرگ به نظر می‌آیند. اینتل و Opening Ceremony برای این مشکل راه حلی پیدا کرده‌اند.
تبلیغات

 این دو شرکت با همکاری یکدیگر تصمیم گرفته‌اند، وسایل پوشیدنی درست کنند که خانم‌ها نیز به پوشیدن آن‌ها علاقه نشان دهند و شیک باشد. محصولاتی که در بالا می‌بینید توسط هامبرتو لئون و کارول لیم اعضای شرکت Opening Ceremony طراحی شده‌اند، آن‌ها می‌گویند: «دست بند‌ها یکی از لوازم مد و شیک زنانه‌ای است که قابلیت‌های ارتباطی نیز می‌توانند داشته باشند.»

پیش از این شایعه شد که اپل نیز برای اینکه ساعت هوشمند خود را با رقبا متمایز کند با تولیدکنندگان مطرح سوئیسی ساعت‌های کلاسیک وارد مذاکره شده است تا آن‌ها نسبت به تولید آی‌واچ اقدام کنند. هنوز مشخص نیست که نهایتا این توافقات به سرانجام رسیده باشد یا خیر اما بدون شک ساعت‌های هوشمند اگر بخواهند نظر مثبت کاربران را به سمت خود جلب کنند باید سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی شکل و شمایل ظاهری و طراحی و کیفیت ساخت آن‌ها داشته باشند.

تنها تصاویری از این دست بند‌های شیک با طراحی مخصوص منتشر شده و هنوز خبری از قابلیت‌های که ارائه می‌دهند یا قیمت آن‌ها در دست نیست. به زودی و در نزدیکی تعطیلات سال نو ۲۰۱۴ همه مشخصات این دستگاه مشخص می‌شود و عرضه آن به بازار‌ها آغاز خواهد شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات