بیانیه مطبوعاتی سونی برای اسمارت بند تاک و اسمارت واچ ۳

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
مطالعه 6 دقیقه
سونی بیانیه‌ی رسمی خود برای رونمایی از دو محصول اسمارت بند تاک و اسمارت واچ ۳ را در اختیار زومیت قرار داده است.
تبلیغات

همانطور که در پوشش زنده زومیت از کنفرانس سونی مشاهده کردید، سونی با دستی پر به برلین آمد و از چندین محصول جدید در شاخه‌های مختلف رونمایی کرد.

این کمپانی ژاپنی دو محصول را نیز در شاخه‌ی گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد که اولی نسل سوم از ساعت هوشمند این شرکت با نام Smartwatch 3 و دومی نسل دوم از دستبند هوشمند این شرکت با نام Smartband Talk بود.

 بیانیۀ مطبوعاتیSony با افزودن دو دستگاه جدید برای Lifelog-‏ SmartBand Talk و SmartWatch 3 تجربه‌های SmartWear را گسترش می‌دهد

  • تجربۀ ساعت هوشمند سونی SmartWear دیدگاه سونی برای فناوری‌های پوشیدنی هوشمند است که بر سه اصل بنا نهاده شده است: ثبت رویدادهای زندگی، سبک انعطاف‌پذیر و اعلان‌های هوشمند
  • SmartBand Talk ثبت‌کنندۀ قدرتمندی برای رویدادهای زندگی است که به نمایشگر خمیدۀ همیشه روشن ۱٫۴ اینچی از جنس کاغذ دیجیتال مجهز بوده و مدیریت تماس و کنترل صوتی را از مچ دستتان امکان‌پذیر می‌کند
  • SmartWatch 3 نخستین ساعت هوشمند سونی است که به‌طور ویژه برای تازه‌ترین به‌روزرسانی Android Wear طراحی شده است.
  • رابط کاربری تحت وب دسک‌تاپ و  API باز برای برنامۀ Lifelog که اواخر سال ۲۰۱۴ در دسترس خواهند بود، تجربه‌های جدید و فرصت‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی ارائه می‌کنند
  • اعلام همکاری با Roxy برای سبک‌های محدود SmartBand SWR10

امروز از افزوده شدن دو محصول جدید به طیف تجربه‌های SmartWear خودش خبر داد. Sony SmartBand Talk و SmartWatch 3. هر دو دستگاه با برنامۀ پرطرفدار Lifelog مرتبط می‌شوند. برنامۀ Lifelog برای کمک به شما به بیشتر دانستن دربارۀ چگونگی زندگی و فعالیت‌هایتان طراحی شده است. بنابراین می‌توانید زندگی‌تان را بهبود بخشیده و غنی‌تر کنید.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «زندگی یک سفر است و سفرها از داستان‌ها و تجربه‌هایی که معرف شما هستند، تشکیل می‌شود. این اصل بنیادین Lifelog است. برنامه‌ای مبتنی بر Android که قلب تجربۀ SmartWear ماست. ما می‌خواهیم به فراتر ردیابی صرف تناسب اندام و شمردن تعداد گام‌های شما برویم تا بتوانیم به شما در ثبت و نگهداری لحظه‌های پرشوری که اهمیت دارند، کمک کنیم. SmartBand Talk، SmartWatch 3 و Lifelog صرفاً مؤید راهبری Sony به عنوان پیشگام فناوری‌های هوشمند و پوشیدنی در بازار نیستند بلکه ما را به‌عنوان مبتکری مطرح می‌کنند که شهامت متفاوت بودن را داشته و به جهان گزینه‌هایی از محصولات و سرویس‌ها را ارائه می‌کند که هیچ‌کس نمی‌تواند و نخواهد توانست مشابه آن را ارائه کند.»

SmartBand Talk – فناوری پوشیدنی قدرتمند برای ثبت رویدادهای زندگی با قابلیت‌های حسی

SmartBand Talk ثبت‌کنندۀ قدرتمندی برای رویدادهای زندگی است که برای کاربرانی که از زندگی‌شان نهایت بهره را می‌برند، ساخته شده است.

SmartBand Talk با میکروفن و اسپیکر سونی درونی‌اش، مجهز به عملکرد تماس کوتاه است بنابراین می‌توانید با آن صحبت کنید و صدای مخاطبتان را به‌طور واضح (به دلیل پشتیبانی از HD Voice) بشنوید. این قابلیت برای زمانی که در حال حرکت هستید یا تلفنتان در دسترس نیست، ایده‌آل است. از طریق فناوری کنترل صوتی یکپارچۀ Sony می‌توانید صداهای خودتان را به نشانه‌‌هایی که با life bookmark بر روی رویدادهای زندگی می‌گذارید، اختصاص دهید و از صدای خودتان برای اجرای عملکردهای ویژه‌ای در تلفن هوشمند استفاده کنید.

نمایشگر خمیدۀ ۱٫۴ اینچی SmartBand Talk که از جنس کاغذ الکترونیک بوده و همیشه روشن است، رویکرد نوآورانۀ تازه‌ای بر اساس بازخورد مصرف‌کنندگان است.  این نمایشگر مصرف کمی داشته و در عین حال بسیار واضح و قابل رؤیت است.

می‌توانید با یک نگاه کوتاه فعالیت Lifelog را پایش کرده و اعلان‌ها و ساعت  را مشاهده کنید. شتاب‌سنج درونی جدید و فناوری حسگر سنجش ارتفاع چگونگی  و مدت حرکتتان را حس می‌کنند تا خلاصۀ دقیقی از فعالیت‌های فیزیکی روزانه‌تان شامل راه رفتن، دویدن یا بالا رفتن به شما ارائه کنند. می‌توانید ببینید که چقدر فعال بوده‌اید و چگونه ارتباط برقرار کرده‌اید چراکه این دستگاه همۀ اطلاعات را از تلفن هوشمندتان بیرون می‌کشد و به شما اجازه می‌دهد در هر زمان و در هر کجا که می‌خواهید آن‌ها را بر روی نمایشگر کاغذ الکترونیکی‌‌اش ببینید.

همان‌گونه که انتظار دارید SmartBand Talk ضدآب است (رتبه‌بندی IP68) و در زمان عرضه با رنگ‌های مشکی و سفید ارائه می‌شود و تا اواخر سال رنگ‌های زندۀ دیگری هم به آن افزوده می‌شود. بنابراین برای هرکسی چیزی وجود دارد. چه آن را با لباس رسمی برای محل کار جور می‌کنید یا به عنوان یک وسیلۀ جانبی سرگرم‎‌کننده با لباس اسپرت، می‌توانید سبک شخصی‌تان را نشان دهید.

SmartWatch 3- تازه‌ترین نسل «ساعت هوشمند» Sony، دارای Android Wear (موجود در بازارهای منتخب)

پس از رهبری بازار از سال ۲۰۰۷، SmartWatch 3 تازه‌ترین نسل ساعت هوشمند Sony است ولی نخستین دستگاه طراحی شده به‌صورت ویژه بر اساس تازه‌ترین به‌روزرسانی Android Wear با همکاری نزدیک با Google است. این مشارکت رهبری Sony را در محصولات هوشمند و پوشیدنی با تخصص نرم‌افزار و پلت‌فرم Google همخوان می‌کند تا تجربه‌ای بی‌همتا از فناوری پوشیدنی براساس نوآوری هم در سخت‌افزار  و هم‌ در نرم‌افزار، خلق شود. Android Wear اطلاعاتتان را سازماندهی کرده و چیزهایی را که نیاز دارید پیشنهاد می‌کند و پیش از آنکه حتی بپرسید، آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. می‌توانید با یک نگاه کوتاه پیام‌های دوستانتان، اعلان‌های قرار ملاقات و به‌روزسانی پیش‌بینی آب و هوا  را دریافت کنید، همچنین می‌توانید اطلاعات پرواز، راهنمایی‌هایی بر اساس علاقه‌هایتان یا هر نوع پیام دیگری را هم دریافت کنید. بنابراین به ندرت به وارد کردن اطلاعات نیاز پیدا می‌کنید ولی اگر نیاز به تعامل با Android Wear پیدا کردید، صدا آسان‌ترین راه است.

حتی بدون تلفن هوشمند Android خودتان، SmartWatch 3 با عملکردهای مجذوب‌کنندۀ مستقل، وسیلۀ جانبی مفید و سرگرم‌کننده‌ای است. میکروفن، شتاب‌سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ و فناوری حسگر GPS به معنای ثبت دقیق‌تر و قدرتمندتر رویدادهای زندگی هستند.

SmartWatch 3 پیشرفت‌های چشم‌گیری به نسبت SmartWatch 2 داشته است. این موارد شامل نمایشگر TFT LCD Transflective ۱٫۶ اینچی ۳۲۰x۳۲۰ پیکسلی برای قابل مشاهده بودن در نور شدید آفتاب و پنل پشتی از جنس فولاد ضد زنگ برای داشتن ظاهر و حسی ممتاز است. این ساعت هوشمند مسلماً ضدآب است (رتبه‌بندی IP68۳) و از طریق درگاه microUSB استاندارد شارژ می‌شود.

SmartWatch 3 دارای ۴ گیگابایت حافظۀ درونی است و معنای آن این است که می‌توانید فهرست‌های پخشتان را همگام‌ کرده و با اتصال یک هدست Bluetooth به ‌آن‌ها گوش فرادهید. می‌توانید این کار را پیش از دویدن و با گذاشتن تلفن هوشمندتان در خانه انجام دهید و کماکان آهنگ‌هایتان را به‌صورت آفلاین خواهید داشت. همچنین می‌توانید با GPS و Lifelog مسیر دویدن را ردیابی کنید. SmartWatch 3 در مدل‌های کلاسیک (مشکی) و اسپرت (سبز فسفری) در دسترس خواهد بود. بندهای اضافی در رنگ‌های سفید وصورتی پس از عرضه در دسترس خواهند بود.

Lifelog- برنامۀ شخصی Android که داستانتان را ثبت و بازگو می‌کند

Lifelog که از فروشگاه Google Play قابل دانلود است، برنامۀ سرگرم‌کننده‌ای مبتنی بر Android است که به‌گونه‌ای ساخته شده تا امکان تنظیم و دستیابی به هدف‌ها، ثبت لحظه‌های به یاد ماندنی و بازدید از از این لحظه‌ها را در هر زمان در اختیار شما قرار دهد. بنابراین می‌توانید بهتر خودتان را بشناسید.

هم SmartBand Talk و هم SmartWatch 3 نه تنها فعایت ثبت رویدادهای زندگی و نمایش اطلاعات روی مچ دستتان را انجام می‌دهند بلکه از طریق Bluetooth® و NFC به برنامۀ تلفن هوشمند Android شما متصل می‌شوند. Sony پیش‌نمایشی از رابط کاربری تحت وب ورود به سیستم Lifelog را به نمایش می‌گذارد که اواخر امسال از طریق وب‌سایت Sony Mobile قابل دسترسی خواهد بود. این رابط کاربری برای ارائۀ قابلیت نمایش و کنترل بیشتر بر روی داده‌های سبک زندگی کاربران طراحی شده است.  

Sony همچنین در طی سال ۲۰۱۴ برای یکپارچه کردن سرویس‌ها با Lifelog یا ساختن تجربه‌هایی کاملاً جدید API ویژۀ شرکاء را عرضه خواهد کرد.

Sony اعلام کرد، همراه با Proporta، برند لوازم جانبی، به زودی کلکسیون SmartBand SWR10 را با مجوز طراحی از برندهای پیشروی Ted Baker و Barbour ارائه خواهد کرد.

Sony همچنین از مشارکتی جدید با Roxy، برند مشهور و پرطرفدار سبک زندگی و طراحی لباس، زیورآلات و اسنوبرد برای بانوان ، خبر داد. بر مبنای این مشارکت مدل‌های محدودی از سبک‌های SmartWear اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

SmartBand Talk و SmartWatch 3 اواخر پاییز ۲۰۱۴ به بازار عرضه خواهند شد.

برای دنبال کردن تازه‌ترین خبرها، نظرها و اطلاعات @SonyMobileNews و #SonyIFA را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات