تماشا کنید: همکاری Bungie و Google Maps برای نمایش نقشه‌های محیط بازی Destiny

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها شاهد استفاده از جنبه‌های مختلف فناوری برای تبلیغات و بازاریابی محصولات هستیم که شامل استفاده از اپلیکیشن‌ها و تبلیغات درون اپلیکیشنی، بنرها در وب‌سایت‌ها و انواع مختلف دیگر است. حال شرکت بازی‌سازی ‌Bungie با همکاری گوگل‌مپس، نقشه و تصویر سه‌بعدی از محیط بازی Destinay را پیش از انتشار این بازی در دسترس قرار داده تا کاربران با مراجعه به نقشه‌ی گوگل در دنیای بازی گشتی بزنند.
تبلیغات

Bungie یک کمپانی مطرح بازی‌سازی است که آخرین بازی خود، Destiny را ۹ سپتامبر یعنی ۵ روز دیگر روانه‌ی بازار خواهد کرد. این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها چون ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و ۴ سونی در دسترس خواهد بود. Bungie‌ و گوگل طی توافقی پیش از انتشار رسمی این بازی، محیط‌های بازی را در گوگل‌مپس قرار داده‌اند تا کاربران همچون مکان‌ها و شهر‌ها واقعی در محل انجام بازی به گشت و گذار بپردازند.

کاربران می‌توانند از این امکان بهره برده و در گوگل‌مپس به گشت و گذار در سه لوکیشن اصلی انجام این بازی بپردازند. این اولین باری است که با چنین مساله‌ای روبرو هستیم و نقشه‌های یک بازی در Google Maps در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. با پیشگام شدن Bungie، در آینده نیز شاهد چنین همکاری‌هایی خواهیم بود و ازاین‌رو می‌توان نقشه‌های محل انجام بازی‌ها را در گوگل‌مپس به نظاره نشست. سخن‌گوی اکتیویژن، که کمپانی منتشر کننده‌ی این بازی است، در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

نقشه‌های این بازی که با استفاده از فناوری گوگل تهیه شده است این امکان را در اختیار گیمر‌های گذارده تا نگاهی فراگیر به نقشه‌ی بازی داشته و شناخت کلی بهتری را از مکان‌های انجام آن در سیاراتی چون مریخ، ونوس و همچنین کره‌ی ماه داشته باشند. هرچند این امکان بخش کوچکی از دنیای بازی Destiny را آشکار می‌کند، اما کاربران قادرند تا با بررسی هر منطقه اطلاعات مفیدی را از شرایط، نحوه‌ی بازی و همچنین برخی از ویژگی‌های آن کشف کنند که در بازی تاثیرگذار بوده و می‌تواند تجربه‌ی بهتری را در اختیار بازی‌کنندگان قرار دهد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی برای معرفی این سرویس را به نظاره بنشینید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات