تاریخ عرضه‌ی تبلت ویندوزی ارزان قیمت Asus VivoTab 8 رسما اعلام شد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایسوس سرانجام تاریخ انتشار مقرون به صرفه‌ترین تبلت ویندوزی خود را به نام VivoTab 8 اعلام کرد. تبلت ۸ اینچی VivoTab 8 بر طبق اعلام شرکت ایسوس قرار است از ماه اکتبر سال جاری به بازارهای جهانی راه پیدا کند و با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش برسد.
تبلیغات

تبلت ۸ اینچی VivoTab 8 بر طبق اعلام شرکت ایسوس قرار است از ماه اکتبر سال جاری به بازارهای جهانی راه پیدا کند و با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش برسد. این تبلت ارزان قیمت ویندوزی ایسوس به مانند مدل VivoTab Note 8 است که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد، با این تفاوت که قلم استایلوس و دیجیتایزر اکتیو از روی آن حذف شده است و قیمتی بسیار پایین‌تر از Note 8 که ۳۳۰ دلار بود پیدا کرده است.ایسوس برای اولین بار در نمایشگاه IFA آلمان از این تبلت رونمایی کرد اما هیچ تاریخ انتشار و قیمتی را برای آن اعلام نکرد.

این تبلت ایسوس دارای یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی و زاویه نمایش افقی و عمودی است. پردازنده‌ی مرکزی این محصول اینتل اتم Z3745 Bay Trail چهار هسته‌ای است. ۲ گیگابایت حافظه رم تعبیه شده و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی در این تبلت گنجانده شده است که در کنار آن می‌توان تا ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی MicroSD نیز برای ارتقا حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرد.

Asus VivoTab

از مشخصات دیگر VivoTab 8 می‌توان به باتری 15.2 وات ساعت آن اشاره کرد که می‌تواند تا ۸ ساعت، انرژی دستگاه را تامین کند. سیستم GPS و WiFi 802.11n نیز در این تبلت ارزان قیمت جای داده شده است. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی تبلت نیز قرار داده شده است.VivoTab 8 چیزی حدود ۳۴۰گرم وزن و ابعادی معادل ۲۱۰ در ۱۲۴ میلیمتر و ضخامت ۸,۸۹ میلیمتر دارد.

Asus VivoTab 1

مسلما این محصول ایسوس، ارزان‌ترین تبدیل ویندوزی بازار نخواهد بود چرا که HP و توشیبا نیز مدل‌های ارزان قیمتی را تولید کرده‌اند. اما تبلت ایسوس VivoTab 8 در مقابل رقبای خود به خاطر دارا بودن مقدار حافظه‌ی رم و حافظه ذخیره سازی بیشتر در کنار صفحه نمایشی بهینه‌تر، حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار خواهد داشت و انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز برای خریداران تبلت‌های رده پایین خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات