نسل بعدی گوشی وان‌پلاس وان سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
OnePlus One یکی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی عالی است که مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند را در کنار سطح قیمتی بسیار مقرون به‌صرفه ارائه می‌کند. حال به نظر می‌رسد کمپانی سازنده‌ی این گوشی تصمیم دارد در سه‌ماهه‌ی اول یا نیمه‌ی اول سال آینده نسل جدید گوشی هوشمند OnePlus One را معرفی کند.
تبلیغات

این دستگاه نیز طی سال گذشته با مشکلات خاص خود روبرو بوده و خصوصا با توجه به سیستم توزیع بسیار بسته‌ی آن، امکان دستیابی به یکی از این گوشی‌ها بدون در اختیار داشتن دعوت‌نامه به هیچ عنوان ساده نبوده است. اکنون طی جلسه‌ی پرسش و پاسخ برگزار شده در شبکه اجتماعی Reddit، خود مسئولان OnePlus اطلاعاتی در خصوص نسل بعدی گوشی هوشمندشان ارائه کرده‌اند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که نسل بعدی ممکن است از نظر اندازه تا حدودی کوچک‌تر از دستگاه فعلی باشد.

یکی از کاربران طی جلسه در خصوص نسل بعدی گوشی هوشمند وان‌پلاس وان سوال پرسید که در پاسخ گفته شد: «ما تعداد زیادی از افراد را دیدیم که خواستار دستگاه کوچک‌تری بودند. حال می‌خواهیم به همه‌ی شما اطلاع دهیم که صدای شما را شنیدیم. ما در حال فکر کردن بر روی [نسخه کوچک‌تر] هستیم».

این کمپانی ممکن است با ارائه‌ی نسخه‌ی کوچک‌تر دستگاه خود طیف مخاطبان وسیع‌تری را به سمت محصول خود جلب نماید؛‌ اما چنین موضوعی بدون تصحیح شیوه‌ی عرضه و بهبود زنجیره‌ی تامین بی‌فایده خواهد بود. همه‌ی ما شاهد وضعیت عرضه‌ی ضعیف وان‌پلاس وان بوده‌ایم که سیستم مبتنی بر دعوت آن موجب افزایش قیمت دستگاه در بازار آزاد شده. جالب است بدایند که خود وان‌پلاس به سیستم مبتنی بر دعوت خود کاملا افتخار می‌کند. آن‌ها هنوز مشخص نکرده‌اند که آیا نسل بعدی گوشی هوشمند این شرکت نیز از سیستم مشابهی پیروی خواهد کرد یا خیر اما به احتمال زیاد حداقل در ابتدای امر با همین روال عرضه مواجه خواهیم بود. شاید وان‌پلاس تلاش دارد با این روش، خاص بودن خود را نشان دهد.

شاید هم در نهایت شاهد عرضه‌ی نسخه جدید وان‌پلاس وان بر اساس سیستم پیش‌فروش مناسب باشیم اما این روش احتمال به مراتب پایین‌تری را به خود اختصاص می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات