کنسول ایکس‌باکس‌وان به لطف عرضه فیفا 15 از سد فروش پلی‌استیشن 4 در بریتانیا گذشت

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کنسول مایکروسافتی ایکس‌باکس‌وان بالاخره توانست پس از مدت‌ها، به لطف عرضه‌ی فیفا 15 و کاهش قیمت این کنسول، برای یک هفته از کنسول پلی‌استیشن۴ شرکت سونی در میزان فروش، عبور کند.
تبلیغات

کنسول ایکس ‌باکس‌ وان که در هفته‌ی گذشته کاهش قیمت خوبی را تجربه کرد و در همین حین، بازی مطرح فیفا 15 نیز عرضه شد که این اتفاق باعث شد این کنسول به میزان ۱۵۵ درصد فروش بهتری را نسبت به هفته‌های قبل تجربه کند. می‌توان یکی از دلایل این موضوع را ارائه محتوای انحصاری این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان دانست.

در طرف دیگر کنسول پلی ‌استیشن 4 نیز با افزایش فروش مواجه شد و در جواب به حرکت‌های مایکروسافت، سونی نیز قیمت کنسول بازی خود را در بریتانیا کاهش داد تا بتواند ۸۰ درصد بیشتر از هفته‌های گذشته رشد فروش داشته باشد.

برطبق گزارش‌ها، نسخه‌ی پلی ‌استیشن 4 عنوان فیفا 15 توانست فروش بهتری را به نسبت نسخه‌ی ایکس‌ باکس وان تجربه کند و ۳۲ درصد از کل فروش فیزیکی این عنوان را در بریتانیا شامل شود. ایکس‌باکس وان با ۲۲ درصد از سهم کل فروش این بازی پشت سر ایکس‌ باکس 360 ایستاده است و به‌دنبال آن پلی ‌استیشن ۳ قرار دارد که ۱۵ درصد از کل سهم فروش را شامل می‌شود.

جالب است بدانید که عنوان فیفا هرساله به‌عنوان نقطه‌ی عطف و هدف بزرگ برای شرکت‌های کنسول‌ساز شناخته می‌شود که باعث افزایش فروش دستگاه‌های این شرکت‌ها می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات