اطلاعات جدیدی از تلفن نکسوس بعدی گوگل فاش شد: نمایشگر 5.9 اینچ QHD، باتری 3200 میلی‌آمپرساعت و دوربین 13 مگاپیکسل (بروز شد)

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
مهر و آبان می‌توانند ماه‌های بزرگ و مهمی برای اندروید باشند، گوگل نه فقط در پی عرضه اندروید L است بلکه قصد دارد دو دستگاه نکسوس را مجهز به نسخه‌های جدید اندروید رونمایی کند. اوخر هفته گذشته تصویری از یک فبلت غول‌پیکر فاش شد که توسط موتورلا ساخته شده و نکسوس ۶ نام گذاری شده بود. در ادامه با زومیت همراه باشید تا تصویر جدید فاش شده را ببینیم و بیشتر درباره آن صحبت کنیم.
تبلیغات

اندروید پلیس عکس جدید فاش شده‌ای از این تلفن جدید منتشر کرده که احتمالا با نگاه به آن‌ در حال مشاهده‌ی نکسوس ۶ گوگل هستیم. متاسفانه تصویر جدید فاش شده واقعا چیز زیادی را درباره این دستگاه به ما نشان نمی‌دهد، مخصوصا در مقایسه با تصاویری که قبلا از این دستگاه منتشر شده بود و قد قامت آن را رقیبی برای جی ۳ پرچم‌دار ال‌جی نشان می‌داد.

nexus-6-2

اندروید پلیس می‌گوید: «به نظر می‌رسد با دستگاهی رو به رو هستیم که در تصاویر گذشته نیز ظاهر آن را دیده بودیم، شخصیت طراحی که در موتو X با گوشه‌های منحنی وجود دارد و صفحه نمایشی بسیار بزرگ. انگار اسپیکر‌های جلویی این دستگاه نیز به شکل یک خط افقی در پایین و زیر صفحه نمایش دستگاه قرار گرفته‌اند.»

شایعات مدعی‌اند نکسوس ۶ از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (تراکم ۴۹۸ پیکسل بر اینچ)، پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام Snapdragon 805، حافظه رم ۳ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو و اندروید L بهره می‌برد.

بروزرسانی:

گفته می‌شود نکسوس 6 در واقع همان نسخه بزرگ‌تر موتو X جدید خواهد بود. حتی احتمالا فریم دور آن نیز بر خلاف نکسوس‌های پیشین فلزی خواهد بود، که این موضوع یک پیشرفت مهم محسوب می‌شود. اسپیکرهای آن استریو خواهد بود و از یک باتری 3200 میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد که برای یک تلفن ۵.۹ اینچی QHD در حد قابل قبول ارزیابی می‌شود. البته با توجه به بهبودهایی که در اندروید L اعمال شده باید بگوییم که قضاوت درباره مصرف باتری نکسوس بعدی زود است و باید تا ارائه رسمی ان و انتشار تست‌ها صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات