تبلت Xperia Z3 Tablet Compact سونی رونمایی شد: نمایشگر ۸ اینچ، پردازنده S801، دوربین ۸.۱ مگاپیکسل

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز هر آنچه که شایعه شده بود را رونمایی کرد! از تلفن‌های Z3 و Z3 Compact تا لنزهای QX، تلویزیون‌های 4K و یک محصول جدید به نام Z3 Tablet Compact که حداقل در کلاس خود اولین محصول سونی به شمار می‌رود.
تبلیغات

اکسپریا Z3 همچون دیگر محصولات سری Z سونی از زبان طراحی OmniBalance بهره می‌برد و شکل و شمایل شبیه به تبلت بزرگ‌تر سونی یعنی Xperia Z3 Tablet دارد.

تبلت Z3 Tablet Compact بسیار باریک است و تنها ۶.۴ میلی‌متر ضخامت و فقط ۲۷۰ گرم وزن دارد. این بدین معنا است که با یک تبلت ۸ اینچی با قابلیت حمل آسان روبرو هستیم که هر جایی می‌توان از آن استفاده کرد. وزن این تبلت بیشتر شبیه به فبلت‌های ۶ اینچی است تا یک تبلت ۸ اینچی.

xperia-z3-tablet-compact-1

از دیگر مشخصات فنی Z3 Compact می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و بدنه‌ی ضد آب با پشتیبانی از استاندارد IP65/68 اشاره کرد. این تبلت از پردازنده‌ی Snapdragon 801 بهره می‌برد که در دو تلفن پرچمدار جدید این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم-روی-یک-چیپ S801 از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.

سونی یک دوربین ۸.۱ مگاپیکسلی را در پشت و یک دوربین ۲.۲ مگاپیکسلی را در جلوی تبلت ۸ اینچی خود جای داده است که هر دو قادر به فیلم‌برداری در رزولوشن 1080p هستند.

صفحه نمایش ۸ اینچ این تبلت از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

xperia-z3-tablet-compact-2

سونی همچنین چندین قابلیت نرم‌افزاری جدید را برای محصولات سری Z3 خود در نظر گرفته است که از این میان می‌توان به استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۴ بر روی این ابزارها اشاره کرد.

اکسپریا Z3 Tablet Compact قرار است از همین ماه و در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شود.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات