سونی با پخش‌کننده‌ و هدست از سری واکمن، رقبا را در دنیای موسیقی به چالش می‌کشد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
مطمئناً برند واکمن سونی یکی از خلاقانه‌ترین و به‌یاد ماندترین نام‌هایی است که تا ابد در یاد جامعه‌ی فناوری و موسیقی باقی خواهد ماند. سونی با گرفتن ویژگی‌های این روزهای دنیای فناوری، دو محصول جدید از سری واکمن را در جریان برگزاری مراسم این کمپانی در IFA 2014 معرفی کرد.
تبلیغات

یکی از این محصولات NWZ-WS613 است که در واقع می‌توان آن را یک گجت‌پوشیدنی برای گوش فرادادن به موسیقی خواند. این هدست از قابلیت برقراری ارتباط بلوتوث بهره‌مند است که آن را علاوه بر یک پخش‌کننده‌ی موسیقی به یک ابزارهندزفری برای تلفن‌هوشمند نیز تبدیل می‌کند. می‌توان با اتصال آن به تلفن‌هوشمند به موسیقی‌های در حال پخش یا برنامه‌های رادیویی که در از طریق تلفن‌هوشمند دریافت یا پخش می‌شود، گوش فرا داد. همانطور که می‌توان حدس زد، سونی همچون سایر محصولات خود این هدست را نیز به قابلیت ضدآب بودن تجهیز کرده است که آن را در هنگام ورزش کردن از آسیب دیدن در تماس با عرق بدن مخافظت می‌کند. این هدست از سری واکمن از ماه اکتبر یا نیمه‌ی دوم مهرماه با قیمتی برابر ۱۶۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

WalkmanInt

محصول دیگری از سری واکمن که سونی از آن پرده برداشت، پخش‌کننده‌ی موسیقی حدید این کمپانی با نام NWZ-A17 است که براساس ادعای سونی کوچک‌ترین و سبک‌ترین نمونه‌ی موجود در بین رقبا است و قادر است تا فایل‌های WAV، AIFF، ALAC و FLAC و شماری دیگر از پسوندهای فایل‌های موسیقی را پشتیبانی نماید. حافظه‌ی داخلی این پخش‌کننده‌ی موسیقی ۶۴ گیگابایت است که می‌توان از طریق اسلات میکرو SD افزایش داد. باتری موجود در این پخش‌کننده قادر است برای ۵۰ ساعت در حال گوش دادن به موسیقی‌هایی با کیفیت معمولی و ۳۰ ساعت برای گوش دادن به موسیقی‌هایی با کیفیت بالا دوام بیاورد. امکان ارتباط بلوتوث و NFC‌ نیز در این پخش‌کننده فراهم شده که می‌توان تمامی امکانات آن را از طریق یک صفحه‌ی نمایش ۲.۲۵ اینچی با رزولوشن QVGA کنترل کرد. سونی قیمتی ۳۰۰ دلاری را برای محصول خود در نظر گرفته که اواخر سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات