تلفن اکسپریا زد 3 کامپکت معرفی شد: صفحه نمایش ۴.۷ اینچ 720p، پردازنده S801 و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
سونی در کنفرانس امروز خود علاوه بر معرفی تلویزیون‌های 4K، اسمارت واچ ۳، اسمارت بند ۲ و تلفن اکسپریا z3 از یک تلفن سایز کوچک به نام Xperia Z3 Compact نیز رونمایی کرد. این تلفن از همان زبان طراحی نسل قبل بهره می‌برد با این تفاوت که در رنگ‌بندی متنوعی تولید شده است.
تبلیغات

همانطور که در پوشش زنده زومیت از کنفرانس سونی مشاهده کرد‌ه‌اید، سونی از تلفن Z3 Compact رونمایی کرد. این تلفن همچون برادر بزرگش Xperia Z3، به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Snapdragon 801 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز مجهز شده است که توان کافی برای اجرای کلیه‌ی اپلیکیشن‌های موجود در اکوسیستم‌ اندروید را دارد.

زد ۳ کامپکت همچنین از یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد که سنسور بکار رفته در آن از خانواده Exmor RS خود سونی است.

بدنه‌ی ضد آب و ضد گرد و غبار و طراحی اختصاصی سونی با عنوان OmniBalance در این تلفن نیز در نظر گرفته شده است.

سونی از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچ از نوع Triluminos با رزولوشن 720p در این تلفن بهره برده است که امروزه در تلفن‌های رده بالا کمتر شاهد آن هستیم.

پوشش پشتی Z3 Compact همچون نسل قبل از جنس پلاستیک فشرده است. سونی بدنه‌ی پشتی دستگاه را در چند رنگ مختلف سبز،‌ قرمز، مشکی و سفید تولید کرده است تا سلیقه‌های مختلف را جذب محصول خود کند.

هنوز مشخصات فنی و قیمت این محصول مشخص نشده است، اما اگر بدنبال یک تلفن خوش ساخت، باکیفیت و البته کوچک اندرویدی هستند که توان پردازشی بالایی نیز داشته باشید شاید Z3 Compact گزینه مناسبی برای شما باشد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات