سونی Smart Band Talk را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش سونی از نسل جدید اسمارت‌بند خود با نام اسمارت‌بند تاک پرده برداشت. سونی با محصول خود مرزهای بین ساعت‌های‌هوشمند و دست‌بند‌های هوشمند را زیر پا گذارده، چرا که این محصول دارای صفحه‌ی نمایشی از نوع جوهری است که پیش‌تر در کتاب‌خوان‌ها شاهد استفاده از آن بودیم.
تبلیغات

همان‌طور که گفتیم و در تصاویر نیز مشخص است، سونی دست‌بند هوشمند خود را صفحه‌ی نمایشی مجهز کرده که با استفاده از آن می‌توان داده‌ها را بصورت مصور روی صفحه‌ی نمایش مشاهده کرد. صفحه‌ی نمایش تنها امکان جدیدی نیست که در این دست‌بند شاهد بهره‌گیری از آن هستیم، بلکه به‌ لطف وجود بلندگو و همچنین میکروفون در این محصول می‌توان تماس‌های صوتی را نیز دریافت کرده یا برقرار کرد. سونی در این محصول از پردازنده‌ی ۳۲ بیتی ARM Cortex-M4 استفاده کرده که از تمامی ظرفیت حافظه‌ی فلش ۲ مگابایتی آن استفاده می‌کند. صفحه‌ی نمایش مورد استفاده اندازه‌ای برابر ۱.۴ اینچ داشته و قادر است دو رنگ سیاه و سفید را نمایش دهد و با استفاده از کاربران در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی چون دویدن قادر خواهند بود پیشرفت خود را مشاهده نمایند. شاید بهتر باشد تا این اسمارت‌بند را نسخه‌ای پیشرفته‌‌تری از Core با بهره‌گیری از کلید‌هایی برای تنظیمات و صفحه‌ی نمایش بنامیم.

اسمارت‌بند تاک سونی قادر است تا به تمامی ابزار‌های اندرویدی که از نسخه‌ی ۴.۴ یا بالاتر این سیستم‌عامل بهره می‌برند از طریق NFC و بلوتوث متصل شده و همچنین قادر است تا سه روز بدون نیاز به شارژ به کار خود ادامه دهد. در صورتی که علاقمند به خرید یکی از این محصولات باشید، باید بدانید که سونی قیمتی ۲۱۰ دلاری را برای آن در نظر گرفته است. این دستبند هوشمند از پاییز سال جاری در چهاررنگ روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات