ایسر Chromebox CXI را رونمایی کرد: دستگاه کوچک اداری

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک دستگاه کروم‌باکس که گویی محصولی از آینده است، توسط شرکت ایسر ساخته شده و قرار است در فصل پاییز راهی بازار شود! نام کامل این دستگاه Acer Chromebox CXI است.
تبلیغات

این دستگاه سیستم‌عامل کروم OS را اجرا می‌کند، از دیگر مشخصات آن می‌توان به  پردازنده اینتل Celeron 2957U و پشتیبانی از ۴ گیگابایت حافظه رم DDR3 با فرکانس 1600 مگاهرتز و پردازنده گرافیکی اینتل HD اشاره کرد که همگی تشکیل دهنده کروم باکس مدل CXI-4GKM شرکت ایسر هستند.

Acer-Chromebox-CXI side
کروم باکس مدل CXI-4GKM ایسر

در پشت دستگاه، شما چهار درگاه ورودی USB 3.0 دارید که دوتای آنها برای شارژ کردن گوشی هوشمند یا تبلت کاربرد دارد. درگاه کارت SD نیز قادر است تا ۳۲ گیگابایت کارت SD را پشتیبانی کند. شما می‌توانید این کروم‌باکس را به وسیله کابل HDMI و DisplayPort به مانیتور متصل کنید. همچنین ارتباط به کیبورد و ماوس نیز به راحتی انجام می‌پذیرد.

Acer-Chromebox-CXI front right-facing
کروم باکس مدل CXI-4GKM ایسر

صفحه نمایشی که در تصویر بالا می‌بینید این کروم باکس به آن متصل شده در جعبه‌ای که خواهید خرید وجود ندارد، اما احتمالا به آن نیاز خواهید داشت. اگر مدل ۲ گیگابایت حافظه آن را بخواهید قیمتی برابر با ۱۷۹ دلار خواهد داشت و اگر نسخه ۴ گیگابایت را لازم داشته باشید تا ۲۱۹ دلار هزینه  برایتان همراه خواهد داشت.

Acer-Chromebox-CXI rear straight-on
کروم باکس مدل CXI-4GKM ایسر

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات