ایسوس از اولترابوک جدید سری ZENBOOK با رزولوشن صفحه نمایش بالا و اندازه 13.3 اینچی رو نمایی نمود

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه IFA را می‌توان یکی از  پر رفت و آمدترین نمایشگاه‌های عرصه تکنولوژی دانست که در هر دقیقه از آن، شاهد راهپیمایی ستاره‌هایی جدید از  برندهای مختلف در بلندای شهر برلین هستیم. یکی دیگر از این ستاره‌ها، اولترابوک جدید ایسوس از خانواده ZenBook  است که با ویژگی‌های بارز خود از جمله رزولوشن بسیار بالای صفحه نمایش، رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانیده است.
تبلیغات

 هنوز مدت زیادی از رکوردهایی که ASUS Zenbook UX301 با بدنه شیشه‌ای و صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 2,560 در 1,440 نگذشته است، که یک مدل جدید از این سری با رزولوشن بیشتر معرفی شد. UX305 اولترابوک تازه ایسوس است که با بدنه تمام آلومینیومی خود و صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 3,200 در 1,800  و تراکم 276 پیکسل بر اینچ رکوردهای مدل قبلی را جابجا کرده است.

UX305 همچنین با توجه به ضخامت اندک 12.3 میلی‌متری خود، به عنوان باریک‌ترین دستگاه موجود در بازار در کلاس اولترابوک‌ها با رزولوشن اینچنینی قرار می‌گیرد. UX305 همچنین به لحاظ وزن نیز رقبای خود را کنار می‌زند. در واقع وزن 1.2 کیلوگرمی این لپ‌تاپ نیز در مقایسه با وزن 1.35 کیلوگرمی مک‌بوک ایر 13 اینچی، سبب می‌شود تا از نظر وزن اختلاف اندکی وجود داشته باشد. 

از منظر مشخصات فنی، بیشترین اطلاعاتی که از اعضای جدید خانواده Zenbook می‌دانیم، پردازشگرهای مخصوص لپ‌تاپ سری Core i اینتل و 10 ساعت عمر باطری به همراه حافظه SSD با گنجایش‌های 128/256 گیگابایت است. 

این مدل در دو رنگ سرامیکی مات  خاکستری مات در دسترس خواهد بود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر این اخبار را به اطلاع شما خواهیم رساند.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات