آیا سامسونگ امروز دو تلفن هوشمند جدید معرفی خواهد نمود؟

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز به اطلاع شما رسانده بودیم، سامسونگ تا دقایقی دیگر رویدادی اختصاصی برای معرفی نوت 4 در IFA 2014 برگزار خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این تمامی ماجرا نیست، چرا که بر اساس تصاویر تازه به بیرون درز کرده از سوی خبرگزاری‌ها، امروز شهر برلین شاهد شکل دیگری از تلفن‌های هوشمند  با صفحه نمایش خمیده خواهد بود که می‌تواند بازار جدیدی را در شاخه تلفن‌های هوشمند ایجاد کند.
تبلیغات

 نمایشگاه IFA امسال که در کشور آلمان و در شهر برلین برگزار می‌شود، این روزها غرق در تب و تاب برندهای بزرگی است که قصد رونمایی از سورپرایزها و محصولات پرطرفدار خود را دارند. یکی از این دسته محصولات، تلفن هوشمند Galaxy Note 4 است که تاکنون شایعات و اطلاعات مختلفی از آن را به اطلاع شما رسانده‌ایم.

اما در حالی که تنها چند دقیقه تا انفجار بمب خبری سامسونگ برای معرفی Note 4 باقی مانده، تلفن دیگری به جمع پرچمداران سامسونگ اضافه شده که نگاه‌ها و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه که تا پیش از این، آن را تحت نام Galaxy Edge شناخته‌ایم مجهز به یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود که آنطور که از تصاویر به بیرون درز پیدا کرده، هویدا است، این بخش خمیده کوچک جهت نمایش نوتیفیکیشن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سخت افزار و نوع تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول در دست نیست ولی با شروع کنفرانس در چند ساعت آینده اطلاعات بیشتری از آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس با ما در پوشش زنده خبری همراه شوید. 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ با ظهور و ایجاد یک بازار دیگر، می‌تواندنمایش موفق گذشته خود را تکرار کند؟

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات