ایسر یک تبلت ویندوزی ۱۵۰ دلاری را در IFA 2014 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسر مدت‌ها بود که تبلت جدیدی را معرفی نکرده بود. ولی این کمپانی تایوانی با دستی پر به نمایشگاه IFA امده و سه تبلت جدید خوش‌قیمت (دو تبلت اندرویدی و یک تبلت ویندوزی) را رونمایی کرده است. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایسر از ابتدای سال جاری میلادی تبلت جدیدی معرفی نکرده بود. اما به نظر می‌رسد نمایشگاه IFA برای تایوانی‌ها فرصتی مغتنم بوده تا تبلت‌های جدید خوش‌قیمت خود را در دو سایز مختلف ارائه کنند. یکی از این محصولات One Tab 8 نام دارد که از اندروید ۴.۴ کیت کت بهره می‌برد. پردازنده این تبلت، ۴ هسته‌ای اتم اینتل (Z3735G) است و همان طور که از نامش پیدا است به یک نمایشگر ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز است. باقی موارد همان استانداردهایی هستند که از یک تبلت خوب انتظار دارید؛ مثل دو دوربین در جلو و پشت محصول و درگاه حافظه microSD و... .

acer-tablets-ifa14-1

حال همین سخت‌افزار را تصور کنید، ولی به جای اندروید کیت‌کت روی آن ویندوز ۸.۱ را قرار دهید! این محصول دیگر ایسر است که در IFA امسال معرفی کرده و نامش Iconia Tab 8 W است. این محصول در واقع نسل بعدی Iconia W4 است که تا ۸ ساعت عمر باتری و یک سال امکان استفاده رایگان از Office 365 دارد.

هر دو تبلت از ماه آینده با قیمت ۱۵۰ یورو در اروپا و از ماه نوامبر (اواخر مهر) در بازار ایالات متحده با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهند شد. شما می‌توانید بسته به این که کدام سیستم عامل را می‌پسندید، هر یک از این دو تبلت هم‌قیمت را خریداری کنید.

acer-tablets-ifa14-2

برای افرادی که به تبلت‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر علاقه‌مند هستند نیز یک تبلت ۱۰ اینچی به نام Iconia Tab 10 معرفی شده است. این محصول در واقع اولین تبلت ۱۰.۱ اینچی ایسر است که فاقد یک کیبورد جداشدنی است. این تبلت به یک پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک، اندروید ۴.۴ کیت‌کت و یک نمایشگر Full HD نوع IPS با پوشش گوریلا گلس مجهز است. به لطف حجم بزرگ‌تر این تبلت، ایسر موفق شده در آن یک پورت micro-HDMI نیز تعبیه کند. آیکونیا تب 10 ماه جاری میلادی با قیمت ۱۹۹ یورو در اروپا و ۱۹۹ دلار در آمریکا روانه بازار خواهد شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات