مِتا ساعت هوشمند M1 را به بازار عرضه کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند هر روز با اقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه می‌شوند و این بار ساعت M1 ساخت شرکت مِتا با طراحی جدید و البته قابلیت‌هایی جالب از جمله عمر باتری بالا به بازار عرضه شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وقت صحبت از گجت‌های پوشیدنی می‌شود، بدون تردید مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد؛ از ساعت‌ها و دست‌بندهای هوشمند گرفته تا عینک‌های هوشمند. در این بین دسته‌ی ساعت‌های هوشمند این روزها با اقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده و این بار یک ساعت جدید با نام Meta Watch M1 به بازار معرفی شده است. طراحی این ساعت که توسط Bill Geiser مهندس سابق شرکت Fossil و Frank Nuovo طراح صنعتی انجام شده است بیشتر به ساعت‌های عادی شباهت دارد تا یک ساعت هوشمند.

img 3229-3

اما آیا ظاهر عادی این ساعت به این معنی است که این ساعت هوشمند قابلیت‌های زیادی ندارد؟ خیر، این‌طور نیست. با این ساعت می‌توانید تماس‌های خود را مدیریت کرده و تماس‌های ورودی را پاسخ دهید، به مدیریت موزیک‌های خود بپردازید و نوتیفیکیشن‌های مرتبط با خود را مشاهده نمایید.

ساعت هوشمند Meta Watch M1 به تازگی به بازار عرضه شده و قیمتی معادل 249 دلار دارد. دو دکمه‌ی موجود در کناره‌های ساعت که در موقعیت ساعت 3 و 9 قرار دارند، وظیفه انجام کارهای مربوط به عقب و جلو رفتن ساعت را انجام می‌دهند. دکمه‌های موجود در گوشه‌ها نیز وظیفه کم و زیاد کردن نور صفحه و تنظیمات منوی ساعت را به عهده دارند.

img 3226-2

ویژگی جالب این ساعت هوشمند این است که با هر دستگاه اندرویدی و iOS همگام می‌شود و اطلاعاتی از وضعیت آب و هوا همچنین نتایج رویدادهای ورزشی را نیز به کاربر خود می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند تنها با یک بار شارژ قادر است تا یک هفته به کار خود ادامه دهد که این ویژگی‌ یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد متا M1 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات