میزو ساعت هوشمند ۶۵ دلاری خود را با نام inWatch MX4 و طول عمر باتری ۶ ماهه‌ رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی Meizu نیز در IFA امسال شرکت کرده و قصد دارد علاوه بر تلفن‌های هوشمند خود از یک ساعت هوشمند جدید به نام inWatch MX4 Edition رونمایی کند. میزو ادعا می‌کند طول عمر باتری ساعت هوشمند این شرکت ۳ تا ۶ ماه است!
تبلیغات

میزو در IFA امسال تلفن Meizu MX4 با صفحه نمایش ۵.۳۶ اینچ را به نمایش خواهد گذاشت. رزولوشن صفحه نمایش این تلفن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۱۵۲ پیکسل و تراکم آن ۴۱۸ پیکسل در اینچ است. از دیگر مشخصات فنی تلفن جدید میزو می‌توان به پردازنده‌ی MT6595 ساخت مدیاتک اشاره کرد که دارای ۸ هسته مبتنی بر معماری big.LITTLE آرم است. این پردازنده دارای ۴ هسته‌ی Cortex A17 و ۴ هسته‌ی Cortex A7 است که با ۳ گیگابایت حافظه رم مجتمع شده است.

Meizu

تلفن جدید میزو با حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت راهی بازار خواهد شد و احتمالا قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

اما میزو یک ساعت هوشمند را نیز با قیمت ۶۵ دلار برای همراهی با تلفن جدید خود معرفی کرده است. این ساعت هوشمند inWatch MX4 Edition نام‌گذاری شده و همچون Moto 360 و LG G Watch R از صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل بهره می‌برد.

از آنجایی که ساعت میزو طراحی جالب و شیکی بهره می‌برد و قیمت آن تقریبا یک‌سوم رقبای خود است احتمال دارد بتواند فروش خوبی را تجربه کند. جالب است بدانید که میزو برخلاف آنچه در ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود از باتری قابل شارژ استفاده نکرده و باتری این ساعت طول عمر ۳ تا ۶ ماهه دارد که پس از اتمام این زمان کاربر باید باتری ساعت خود را همچون ساعت‌های کلاسیک تعویض کند.

هنوز دقیقا مشخص نیست که ساعت هوشمند میزو چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ساعت ۶۵ دلاری این شرکت از به چه سیستم‌عامل و نرم‌افزارهایی مجهز شده است.

با شروع نمایشگاه IFA اطلاعات بیشتری در این باره بدست خواهیم آورد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات