حلقه‌ی هوشمند متا مرکز اطلاع‌رسانی‌ها را به انگشتان شما می‌آورد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که ساعت و دستبندهای هوشمند در تلاش برای باز کردن جای خود به عنوان ابزارهای پوشیدنی در میان کاربران هستند، دستگاه هوشمند دیگری نیز به بازار وارد شده است. حلقه‌ی هوشمند با سایز کوچک پتانسیل زیادی در جذب کاربران خواهد داشت.
تبلیغات

شرکت Mota که در سال ۲۰۱۳ دستبند هوشمند براقی را به بازار معرفی کرده بود از حلقه‌ی هوشمند کوچکی پرده برداری کرد که با اتصال به تلفن همراه با لرزش کاربران را از اعلانات ضروری Notification Center مطلع می کند.

با معرفی رسمی این حلقه‌ی هوشمند در نمایشگاه IFA مشخصات بیشتری از این دستگاه پوشیدنی اعلام شد. این دستگاه برای کار بر روی هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بهینه سازی شده و می تواند علاوه بر پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و قرارهای ملاقات، اطلاعیه‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی را نیز به کاربر اطلاع دهد. تا کنون فقط تیزرهای رندر شده از این حلقه‌ی هوشمند منتشر شده بود اما یک ویدئوی جدید کاربری با حلقه‌ی Mota را در حال کار با تلفن‌همراه G2 نشان می‌دهد که بیانگر آن است که این شرکت موفق شده تکنولوژی ارتباط با تلفن‌های همراه را در این دستگاه تعبیه کند.

با رویکردی که تولید کنندگان به ابزارهای پوشیدنی دارند انتظار می‌رود تا پایان نمایشگاه با تعداد زیادی از این دستگاه‌ها آشنا شویم. برای اطلاعات بیشتر منتظر گزارش‌های اختصاصی زومیت از نمایشگاه IFA برلین باشید.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات