۴۰٫۰۰۰ واحد از دستگاه شیائومی Redmi 1s تنها در ۴.۲ ثانیه به فروش رسید

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
فروش‌های لحظه‌ای شیائومی تا کنون نه تنها در چین بسیار موفق بوده، بلکه در هند نیز رکورد‌هایی را بر جای می‌گذارد. این کمپانی‌ چینی می‌گوید تنها در چند ثانیه توانسته ۴۰٫۰۰۰ دستگاه گوشی Xiami Redmi را به فروش برساند.
تبلیغات

در اولین ساعات امروز شیائومی یک بار دیگر فروش لحظه‌ای خود را با فروختن ۴۰٫۰۰۰ واحد گوشی هوشمند شیائومی ردمی به رخ کشید. این کمپانی می‌گوید فاصله زمانی که طول کشیده این تعداد مدل گوشی هوشمند خود را به فروش برساند تنها ۴.۲ ثانیه بوده است.

این رکورد را باید یکی دیگر از موفقیت‌هایی دانست که مدیر عامل کمپانی چینی توانسته بدست آورد، فروش این مدل گوشی هوشمند شرکت شیائومی مخصوصا از زمانی که قیمت آن به ۹۸ دلار کاهش پیدا کرده، بسیار اوج گرفته است.

اما Xiaomi Redmi 1S دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده Snapdragon 400 SoC و پردازنده گرافیکی Adreno 305 است. حافظه رم ۱ گیگابایت، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با پشتیبانی از درگاه کارت‌های میکرو SD، دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب، دوربین ۱.۶ مگاپیکسل در جلو، ظرفیت باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت، اندروید ۴.۳ آبنبات پاستیلی و رابط کاربری مخصوص این شرکت با نام MIUI از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

این شرکت چینی برای گسترش حضور جهانی خود با سه کشور هند، روسیه و برزیل شروع کرده است. اینطور که پیدا است شرکت شیائومی در کشور هند به محبوبیت رسیده و موفق عمل کرده و باید دید که در زمان رسیدن محصولات این کمپانی به دیگر بازار‌ها وضعیت به شکل خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات