بنچمارک گوشی دیگری از خانواده A سامسونگ همراه با چیپ پردازشی ۶۴ بیت لو رفت

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
بنچمارک گوشی هوشمند جدید سامسونگ در GFXBench به ثبت رسیده است. خوشبختانه تعدادی از مهمترین مشخصات این گوشی هوشمند را در اختیار داریم. در ادامه با زومیت باشید تا بیشتر درباره  این موبایل جدید سامسونگ بدانیم.
تبلیغات

شماره مدل این گجت SM-A5000 است و یکی از سری‌های A سامسونگ است که در همان خط تولیدی شبیه به گلکسی آلفا قرار است تولید و به بازار عرضه شود. اینطور که به نظر می‌رسد، A5000 یکی از همزاد‌های گلکسی آلفای سامسونگ باشد که به تازگی رونمایی شده است.

gsmarena 002

مشخصات این گوشی هوشمند شامل: صفحه نمایش  ۴.۸ اینچ با رزولوشون 720p، دوربین ۱۲ مگاپیکسل در عقب و ۵ مگاپیکسل در جلو، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

پردازنده Snapdragon 410 که چیپستی ۶۴ بیتی است، این گوشی هوشمند را تبدیل به اولین دستگاه ۶۴ بیتی SoC می‌کند که پیش از این توسط کوالکام معرفی شده است.

اگر از بخش پردازنده ۶۴ بیتی این دستگاه بگذریم، Snapdragon 410 این گوشی را یک میان رده خواهد کرد. البته این دستگاه می‌تواند ۴ هسته تنظیم شده بر فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز به بالا را داشته باشد و بر پایه معماری آرم Cortex A53 ساخته شده باشد. اما در این مورد به نظر می‌رسد گوشی SM-A5000 سامسونگ تنها بر فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز قرار گرفته است. البته هنوز ممکن است این موارد قبل از رونمایی اصلی تغییر کند. بخش‌های ارتباطی این گوشی هوشمند نیز شامل بلوتوث، جی‌پی‌اس، وای‌فای، قطب‌نما و ژیروسکوپ است اما خبری از NFC یا فشار سنج نیست.

همانطور که می‌دانید سامسونگ در حال آماده سازی خود برای رویداد IFA است و کمپانی کره‌ای احتمالا در این نمایشگاه تمرکز اصلی خود را بر روی گلکسی نوت ۴ خواهد گذاشت. پس رونمایی رسمی از گوشی SM-A50000 ممکن است چند وقتی با تاخیر همراه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات