گلکسی‌نوت 4 خم نمی‌شود، اما دارای فضای خالی میان صفحه‌ی نمایش و فریم است!

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته، خم شدن آیفون ۶ پلاس در جیب برخی از مشتریان، جنجال و هیاهوی بسیاری به پا کرد، به‌گونه‌ای که اپل واکنش نشان داده و حتی تصاویری را از مراحل آزمایش آیفون‌های خود منتشر کرد. سامسونگ نیز از فرصت استفاده کرده و طعنه‌های نیش‌داری را روانه‌ی کوپرتینو کرده بود؛ حال به‌نظر می‌رسد قرعه به نام سامسونگی‌ها افتاده تا با مشکلات دست و پنجه نرم‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس تصاویری که توسط خریداران گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ در کره‌ی جنوبی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند در برخی از قسمت‌های حاشیه‌ی گوشی، در محلی که صفحه‌ی نمایش به فریم چسبیده، دارای درزهایی است که کارت ویزیت نیز در آن جای می‌گیرد.

براساس گزارشی که در نشریه‌ی کره‌ای IT Today منتشر شده، برخی از کاربران گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ شیارهایی را بین پنل صفحه‌ی نمایش و فریم گوشی یافته‌اند که در قسمت بالا، پایین و طرفین مشاهده شده است. کاربران حتی تصاویری را نیز برای تصدیق ادعای خود منتشر کرده‌اند که براساس آن، کارت‌های ویزین به‌راحتی در شیارهای مورد نظر جای می‌گیرند. این گزارش قرارگرفتن دو برگ A4 را نیز در این شیارها مختمل عنوان کرده است.

هنوز مشخص نیست که این مشکل تا چه میزان گسترده است؛ هنوز مشخص نیست که آیا تمام  ۳۰٫۰۰۰ دستگاه فروخته شده در کنار دستگاه‌های موجود در فروشگاه‌ها چنین مشکلی دارند یا خیر؟ اما چیزی که روشن است، مطلع شدن سامسونگ از وجود چنین موردی در تلفن‌های‌هوشمند خود است.

آیا چنین مشکلی در اثر شتاب در عرضه‌ی گلکسی‌نوت ۴ در بازار خودی به منظور کسب سهم بیشتر از بازار در مقایسه با آیفون ۶ اپل است؟ شاید در نسخه‌های آتی این تلفن‌هوشمند شاهد برطرف شدن این مساله باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات