تماشا کنید: سازندگان سابق The Last Guardian و Killzone، بازی جدید Vane را منتشر خواهند کرد

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
Friend & Foe، نام استودیویی مستقل است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است و توسط تعدادی از افراد شاخص که سابقا در طراحی و توسعه‌ی عناوینی مانند Battlefield ،Killzone ،The Last Guardian و Bionic Commando حضور داشتند، برپا شده است. حال این استودیو اولین ویدیو از بازی جدید خود به نام Vane (بادنما) را منتشر کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نگاهی اجمالی به این ویدیو تریلر، به شباهت در فضاسازی جالب و گیرای آن به بازی‌های Shadow of the Colossus و  Ico پی می‌بریم که توسط برخی از همین افراد در سال‌های دور برای کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شده بود. عنوان Vane، یک بازی در سبک ماجراجویی و دارای جهانی باز و گسترده است و بازیکن کنترل پسر بچه‌ای با قابلیت‌های جالب را در اختیار دارد که در سرزمینی عجیب و جادو شده گیر افتاده است. ماه جولای بود که این استودیو طی خبری اعلام کرد این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه سپری می‌کند.

Friend & Foe بازی دیگری در سبک اکشن آرکید نیز به نام Dangerous Men در دست ساخت دارد که اتمسفری نزدیک به فیلم‌های پلیسی دهه ۸۰ دارد. با این‌که عنوان Vane برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است، اما مقصد بازی دیگر این استودیو هنوز مشخص نشده و تاریخ انتشاری نیز برای هیچ‌کدام از بازی‌ها اعلام نشده است.

دانلود ویدیو

کمی بالاتر اسم The Last Guardian را آوردیم. عنوانی که در سال ۲۰۰۹ توسط سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۳ رونمایی شد و مورد توجه بسیار قرار گرفت. اما تاخیرهای پیاپی و حتی احتمال کنسل شدن پروژه دامن‌گیر این بازی شد و سال‌هاست که علاقه‌مندان منتظر انتشار آن هستند. آخرین خبر پیرامون این بازی مربوط به ماه آگوست سال جاری بود که یوشیدا، مدیر کل استودیوهای شرکت سونی اعلام کرد مراحل ساخت بازی بسیار عالی دنبال می‌شود اما هنوز به مرحله‌ی نمایش و رونمایی دوباره نرسیده است. احتمال عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم پلی‌استیشن ۳ به صفر رسیده و حالا باید منتظر قدرت‌نمایی این بازی که از لحظه‌ی اول رونمایی٬ عاشقان بسیاری پیدا کرد، در کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ باشیم.

the last guardian wallpaper

آخرین نگهبان در انتظار انتشار...

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات