تمامی محتوای اضافی نسخه‌ پی‌سی بازی Ryse: Son of Rome رایگان خواهد بود

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سال پیش عنوان Ryse: Son of Rome یکی از بازی‌های لانچ کنسول ایکس‌باکس وان بود که با وجود گرافیک و جلوه‌های بصری فوق پیشرفته‌ی خود، از بخت و اقبال مناسبی در دید منتقدین و هم‌چنین در فروش جهانی نداشت. چندی پیش کرایتک نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را تایید کرد و حال در خبری جدید، کرایتک اعلام کرد در این نسخه‌ خبری از سیستم پرداخت درون بازی نخواهد بود.
تبلیغات

پرداخت درون بازی (microtranssactions)، سیستمی برای پرداخت پول در بازی برای خرید محتوای اضافه مانند نقشه، لباس و چیز‌های دیگر است. عنوان Ryse نیز یک چنین سیستمی در نسخه‌ی کنسول ایکس‌باکس‌وان داشت اما حال کرایتک رسما اعلام کرد نسخه‌ی رایانه‌شخصی این بازی یک چنین سیستم پرداخت درون بازی نخواهد داشت و تمامی محتواهای اضافه‌ای که برای کنسول ایکس‌باکس‌‌وان عرضه شده بود به صورت رایگان و در همان نسخه‌ی اصلی در دسترس کاربرین PC قرار خواهد گرفت.

این محتواهای اضافه شامل تعداد زیادی نقشه برای بخش چندنفره، پنج عدد حالت شخصی سازی کاراکتر و حالتی به نام «Survival Mode» خواهد بود.

داستان Ryse: Son of Rome در دوران باستان سرزمین روم دنبال می‌شود و شخصیت اصلی یکی از سرداران رومی و روایت مبارزات وی خواهد بود. این بازی همان‌طور که گفته شد بخش چندنفره آنلاین نیز دارد و در این حالت، بازیکنان در مکان‌هایی شبیه به آمفی‌تئاترهای مبارزات گلادیاتورها، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

نسخه‌ی ویندوز این بازی در تاریخ ۱۰ اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات