Bloodborne فقط برای پلی‌استیشن 4 ارائه خواهد شد

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
Bloodborne یکی از بازی‌های مورد انتظار و پرسر و صدا چند ماه اخیر است که توسط استودیو FromSoftware درکنار استودیو مرکزی سونی ژاپن در دست ساخت فقط برای کنسول پلی‌استیشن ۴ است. هیدتاکا میازاکی کارگردان این بازی در مصاحبه‌ی جدید خود اظهار داشت که ساخت این عنوان فقط روی کنسول پلی‌استیشن ۴ امکان‌پذیر است.
تبلیغات

با اینکه عناوین قبلی FromSoftware مانند دو قسمت Dark Souls علاوه بر کنسول پلی ‌استیشن ۳، برای ایکس ‌باکس۳۶۰ و رایانه‌های شخصی عرضه شد، اما میازاکی، کارگردان جدیدترین پروژه‌ی این استودیو در مصاحبه‌ای که با PlayStation LifeStyle داشت تأکید کرد که این بازی نمی‌تواند روی کنسول دیگری مخصوصا کنسول‌های نسل قبل اجرا شود.

من همیشه می‌خواستم یک بازی به سبک و سیاق و فضای عصر ویکتوریا خلق کنم، اما برای هرچه طبیعی کردن آن، چه از نوع لباس‌ها و کیفیت سازه‌ها و هر چیز دیگر، نیاز به کنسولی خیلی قوی برای ساخت آن بود. ورود و عرضه‌ی پلی ‌استیشن ۴ فرصتی استثنائی دراختیار ما گذاشت تا پروژه‌ای این چنینی را راه‌اندازی کنیم. Bloodborne بازی نیست که به‌صورت چند پلتفرمی منتشر شود. این بازی فقط روی پلی‌استیشن ۴ ممکن است.
Bloodborne gameplay

با اینکه دلایل مشخصی برای عدم عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های دیگر توسط وی گفته نشد، اما همکاری مستقیم استودیو مرکزی سونی در توکیو ژاپن با استودیو اصلی ساخت بازی، نشان از سرمایه ‌گذاری سونی برای این بازی دارد و نمی‌توان انتظار عرضه‌ی این بازی را روی پلتفرم‌های دیگر داشت.

عنوان انحصاری Bloodborne در تاریخ ۶ فوریه سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات