تلفن M8 Eye اچ‌تی‌سی با دوربین 13 مگاپیکسلی دوگانه، ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شود

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی با عرضه‌ی پرچمدار خود، وان ام ۸ توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد، اما بسیاری از کارشناسان و منتقدین دوربین ۴ مگاپیکسلی این تلفن‌هوشمند را از جمله‌ی نقاط ضعف آن خواندند. حال شایعاتی مبنی بر ارائه‌‌ی وان ام۸ با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه منتشر شده که حکایت از عرضه‌ی آن به بازار تا پایان ماه اکتبر دارند.
تبلیغات

شنیده‌ها حکایت از این دارند که One M8 Eye از نظر سخت‌افزاری مشابه وان ام۸ است، اما اچ‌تی‌سی در پشت دستگاه به‌جای استفاده از دوربین Duo Camera با رزولوشن ۴ مگاپیکسلی و فناوری اولترا پیکسل، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در کنار سنسور مربوط به ثبت عمق تصاویر بهره گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم همچنان شاهد استفاده از فناوری ثبت عمق تصاویر در One M8 Eye خواهیم بود، هرچند اچ‌تی‌سی استفاده از قابلیت اولتراپیکسل را کنار گذاشته است که شاید بتوان عمده ضعف وان ام۸ در بخش دوربین را به‌دلیل بهره‌گیری از این فناوری دانست. فناوری اولتراپیکسل در کنار بهره‌گیری از سنسورهایی با رزولوشن پایین، منجر به ضعف دوربین وان ام ۸ دربرابر رقبا شده بود، هرچند اچ‌تی‌سی اعتقاد داشت که استفاده از پیکسل‌های بزرگ‌تر نتیجه‌ی بهتری در مقایسه با پیکسل‌های ریز‌تر و بیشتر دوربین‌های رقبا دارد.

به احتمال زیاد One M8 Eye به‌همراه اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت و رابط‌کاربری سنس ۶ اچ‌تی‌سی همراه خواهد شد. براساس اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش این نسخه از ۵ اینچ به ۵.۲ اینچ افزایش یافته ولی رزولوشن آن روی 1080p باقی مانده است.

برای اطلاع از صحت اطلاعات منتشر شده، باید به انتظار مراسم ۱۶ مهرماه اچ‌تی‌سی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات