تماشا کنید: اولین ویدئوی جعبه‌گشایی گلکسی‌نوت 4 سامسونگ

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
وبلاگ رسمی سامسونگ اولین ویدئوی آنباکسینگ گلکسی‌نوت ۴ را منتشر کرد. این ویدئو ۲.۵ دقیقه‌ای به زبان کره‌ای است، از این‌رو تقریبا چیزی از گفته‌های راوی آن نمی‌توان درک کرد، اما تصاویر کاملا مشخص می‌کنند که چه مواردی در جعبه‌ی نسل پنجم فبلت پرچمدار سامسونگ وجود دارند.
تبلیغات

گلکسی‌نوت ۴ از یک جعبه با قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصد بهره می‌برد که نسل جدید فبلت سامسونگ را به آغوش کشیده است. علاوه بر خود گلکسی‌‌نوت ۴، در این جعبه شاهد قرار گرفتن کابل USB، شارژر، هدفون‌ به‌همراه پوشش اضافه، پوشش نوک S-Pen  و همچنین یک باتری اضافه است. البته در نظر داشته باشید که برخی از موارد فوق وابسته به منطقه‌‌ای است که سامسونگ نسل جدید فبلت خود را عرضه خواهد کرد که برای مثال می‌توان به باتری اضافی اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    در حال حاضر سامسونگ گلکسی‌‌نوت ۴ خود را در کشور کره‌ی جنوبی رسما روانه‌ی بازار کرده است و در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد عرضه‌ی آن در بازار‌های جهانی خواهیم بود. یکی از تغییرات عمده درباره‌ی گلکسی‌نوت ۴، حاشیه‌ی فلزی مورد استفاده و نوع‌ جدیدی از چرم مصنوعی است که سامسونگ در پشت دستگاه از آن بهره برده است. از جمله‌ی مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ یا تراشه‌ی اگسینوس ۵۴۳۳، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. انتظار می‌رود این تلفن‌هوشمند با قیمت مشابه نسل قبل خود در بازار کشور عرضه شود.

    لینک دانلود

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات