ال‌جی، ساعت هوشمند سیم‌کارت خور تولید می‌کند

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تا به امروز ۲ ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear تولید کرده است. با این حال، یک ساعت هوشمند جدید از این شرکت در FCC به ثبت رسیده که ظاهرا قابلیت اتصال سیم‌کارت را نیز دارد. به این ترتیب احتمالا باید شاهد معرفی محصولی مشابه Gear S سامسونگ از سوی ال‌جی باشیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد ال‌جی در تلاش است تا یک ساعت هوشمند سیم‌کارت خور را از طریق شبکه‌ی ورایزون به فروش برساند. ساعت هوشمند جدید ال‌جی بدون نیاز به اتصال به تلفن‌هوشمند قادر است به شبکه متصل شود و امور مورد نظرتان را انجام دهد.

براساس اسنادی که در کمیسیون استاندارد فدرال به ثبت رسیده، مدل این ساعت، LG VC100 خواهد بود. در این اسناد از عبارت «اسمارت‌واچ + CDMA» یاد شده است که احتمالا به معنی امکان اتصال سیم‌کارت و اتصال به شبکه‌ی CDMA است.

احتمالا ال‌جی قصد دارد تا از طریق شبکه‌ی ورایزون که شبکه‌ی CDMA گسترده‌ با چند میلیون کاربر دارد برای فروش ساعت هوشمند جدید خود استفاده کند.

ساعت هوشمند LG G Watch R که نگاه نزدیک آن را در خلال نمایشگاه IFA منتشر کردیم، بسیار خوش درخشید و نظر مثبت بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب کرد. حال باید دید ساعت هوشمند سیم‌کارت خور این شرکت چطور عمل خواهد کرد. یکی از مشکلات ساعت‌های هوشمند طول عمر کوتاه است که حتی اپل نیز در اپل‌واچ خود هنوز نتوانسته آن را حل کند. حال اگر قابلیت اتصال مستقیم به شبکه‌های مخابراتی در این ابزارها اضافه شود، چالش طول عمر باتری جدی‌تر نیز می‌شود و طول عمر باتری به شدت کاهش می‌یابد. باید منتظر ماند و دید ال‌جی خود در زمینه‌ی تولید باتری صاحب فناوری است، می‌تواند برای این مشکل چاره‌ای بیندایشد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات