زوم‌اَپ: FIFA 15 Ultimate Team، هیجان فوتبال در دنیای موبایل

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی EA Sports براساس سنت همیشگی خود، امسال نیز نسخه‌ی جدیدی از بازی FIFA را برای کاربران ابزار‌های موبایل منتشر کرد. بازی FIFA از جمله‌ی پرطرفداترین بازی‌های ساخت الکترونیک آرتز است که امسال تحت عنوان Ultimate Team به‌همراه قابلیت‌های جالبی برای ابزار‌های موبایل منتشر شده است.
تبلیغات

 FIFA 15 Ultimate Team این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تیم‌های مورد علاقه‌ی خود را با خرید و فروش بازیکنان مورد نظر خود بسازند. کمپانی الکترونیک آرتز اطلاعات ۱۰،۰۰۰ بازیکن رسمی فوتبال از ۵۰۰ تیم را در قالب ۳۰ لیگ و استادیوم‌های مربوطه در این بازی گردآوری کرده است. کاربران پس از انتخاب تیم خود می‌توانند در حالت‌های مختلفی به ادامه‌ی بازی‌ها بپردازند. برای مثال می‌توان خود به انجام بازی پرداخت یا از طریق شبیه‌سازی بازی، مسابقه‌ای را ترتیب داد و به تماشای آن نشست که در طی انجام بازی می‌توان دستورات فنی صادر کرده یا بازیکنان را تعویض کرد.

FIFA15Int

کنترلر‌های این بازی به ۲ دسته‌ی Casual و Classic تقسیم شده است که کاربران می‌توانند با توجه به سهولت کاربری خود یکی از این دو نوع کنترلر را انتخاب کنند. در پایان هر بازی بازیکنان نسبت به قابلیت‌ها و توانایی‌ها و بازی خود سکه‌هایی را دریافت خواهند کرد که با استفاده از این سکه‌ها یا امتیازاتی که از طریق خرید از داخل بازی انجام داده‌اند، می‌توانند کارت‌های جدید را خریداری کنند که شامل بازیکنان، اعضای‌کادر فنی، لوازم مصرفی و سایر موارد همچون ورزشگاه، توپ، لباس و اقلامی مشابه است.

این بازی بصورت رایگان برای ویندوزفون، اندروید و iOS‌ عرضه شده و کاربران می‌توانند برای پیشرفت سریع‌تر از طریق خرید از داخل اپلیکیشن، پیشرفت خود را تسریع کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات