ال‌جی اولین کنایه را بخاطر خم شدن آیفون 6 پلاس نثار اپل کرد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
هشتگ ‌bendgate# به صورت رسمی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پر شده از عکس‌ها و جمله‌هایی که رقبا با آن‌ها اپل را دست می‌اندازند. دیروز در ویدیویی تماشا کردید که آیفون ۶ پلاس پس از کمی فشار از ناحیه کلید‌های تنظیم صدا خم می‌شود و این خم شدن نیز قابل بازگشت نیست.
تبلیغات

کمپانی‌های رقیب اپل با تمام قدرت دست بر نقاط ضعف دستگاه‌های جدید اپل مثل طراحی ضعیف آیفون۶ پلاس می گذارند، برای مثال نمایندگی شرکت ال جی در آمریکا به طور خاص این جمله را در این هشتگ توییت کرده است؛

گوشی ما خم نمی‌شود، بلکه منعطف است...آن هم نه به صورت اتفاقی.

همانطور که می‌دانید ال جی گوشی هوشمندی با نام G Flex دارد. ویژگی اصلی G Flex را می‌توان قابلیت انعطاف منحصر به فردش دانست. در این توییت نیز با اشاره به این دستگاه که عکس آن را در پایین می‌بینید، ال جی با کنایه به اپل، قابلیت گوشی خودش را به رخ می‌کشد و در جای دیگر می‌گوید اگر گوشی منعطف می‌خواهید، G Flex را بخرید. چندین گزارش از سراسر اینترنت مدعی است که گوشی هوشمند بزرگ آیفون ۶ پلاس اپل دوام آن‌چنانی ندارد؛ برخی از این تلفن‌ها ظاهرا با قرار گرفتن در جیب جلوی شلوار‌های تنگ دچار خم شدگی در بدنه می‌شوند.

ByT q-MIQAE1 rT

قطعا این داستان درباره خم شدن گوشی‌های آیفون ۶ پلاس ادامه خواهد داشت و رقبای دیگری از هشتگ bendgate# استفاده خواهند کرد. آلومینیم زمانی که مقدار فشار لازم به آن وارد شود، خم خواهد شد، حتی اگر در بدنه محصولی الکترونیکی مثل آیفون ۶ پلاس به کار رفته باشد. حال این موضوع به دغدغه اصلی کمپانی اپل تبدیل شده است.

Our phone doesn't bend, it flexes...on purpose. #bendgate pic.twitter.com/d1DudxDQgf— LG USA Mobile (@LGUSAMobile) سپتامبر 24, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات