پشتیبانی اپل: آیفون‌های خم شده پس از بازرسی فنی ظاهری شامل گارانتی تعویض می‌شوند

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته انتشار گزارش‌هایی در مورد خم‌شدن آیفون ۶ پلاس هیاهوی بسیاری را به پا کرد، شماری از کاربران نیز با انتشار تصاویری از آیفون ۶ پلاس این مشکل را تایید کردند. وب‌سایت TheNextWeb با برقراری تماسی با بخش پشتیبانی اپل در مورد امکان تعویض این ابزار‌ها و شرایط تعویض آیفون ۶ پلاس‌های خم شده سوالاتی مطرح کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اولین سوال در مورد امکان تعویض آیفون‌‌های ۶ و ۶ پلاسی است که در شرایط نرمال استفاده خم شده‌اند، در واقع این سوال بدین منظور پرسیده شد که اغلب آیفون‌هایی که با چنین مشکلی روبرو شده‌اند، در شرایط عادی استفاده بوده و آیا اپل این گوشی‌های را تعویض خواهد کرد، یا خیر؟

فردی که در پشتیبانی اپل به این سوال پاسخ داده، امکان تعویض یا عدم تعویض گوشی‌های معیوب را به کارشناسان این شرکت در فروشگاه‌های اپل ارجاع داده است. این فرد تعویض یا عدم تعویض آیفون‌های خم شده را بسته به موفقیت در تست Visual Mechanical Inspection یا بازرسی فنی ظاهری خوانده است. در صورتی که گوشی‌های معیوب از این بازرسی با موفقیت عبور کنند، اپل گوشی‌ها را تعویض خواهد کرد.

همچنین  پشتیبان اپل اعلام کرد که این شرکت بصورت جدی در حال پیگیری این ماجرا است و کارشناسان این کمپانی در حال جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات در مورد مشکل پیش آمده هستند.

با مراجعه به روابط عمومی اپل، به‌نظر می‌رسد در حال حاضر اپل درصدد تعویض آیفون‌هایی است که در شرایط طبیعی استفاده خم‌ شده‌اند، از این‌رو باید افرادی که دچار چنین مشکلی شده‌اند می‌توانند با مراجعه به پشتیبانی آیفون درصدد تعویض تلفن‌هوشمند خود باشند. البته همانطور که گفتیم، شرط تعویض استفاده در شرایط طبیعی است و از این‌رو دست‌اندرکاران کانال یوتیوب Unox Therapy باید خود به فکر خرید آیفون جدیدی باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات