آیا گلکسی‌نوت اج بصورت محدود تولید خواهد شد؟

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
شاید یکی از جالب‌ترین لحظات در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات سامسونگ در نمایشگاه IFA 2014 معرفی گلکسی‌نوت اج بود که علی‌رغم انتشار شایعاتی در این مورد ماه‌ها پیش از برگزاری این مراسم، کمتر کسی پیش‌بینی معرفی این تلفن‌هوشمند را از سامسونگ داشت. حال به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند یک نسخه‌ی با تولید در تعداد محدود است.
تبلیغات

گلکسی‌نوت اج از نظر ظاهری بسیار شبیه به گلکسی‌نوت ۴ است، با این تفاوت که شاهد استفاده از یک خمیدگی در سمت چپ صفحه‌ی نمایش هستیم که سامسونگ این قسمت را برای دسترسی سریع‌تر به برخی تنظیمات، مناسب می‌داند.

با توجه به اینکه این تلفن‌هوشمند اولین نمونه از چنین محصولی در بازار است، از این‌رو به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی‌نوت اج را در قالب یک نمونه‌ی مفهومی با تولید محدود روانه‌ی بازار خواهد کرد. براساس گزارش منتشر شده توسط ZDNet کره، دی‌جی لی، رئیس مجموعه‌ی سامسونگ الکترونیکس در جریان برگزاری کنفرانسی اعلام کرد که گلکسی‌نوت اج ماه اکتبر سال جاری در کشور کره‌ی جنوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد، اما تعداد در نظر گرفته شده برای فروش محدود است. هرچند اشاراتی به عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در ماه اکتبر شده، اما به‌روشنی تاریخ عرضه‌ی این محصول مشخص نشده است.

با توجه به تجربه‌ای که سامسونگ از فروش جهانی گلکسی‌راند کسب کرده، به‌نظر می‌رسد این کمپانی سیاست‌های خود مبنی بر عرضه‌ی محصولات خلاقانه را در بازار جهانی تغییر داده است. هرچند باید به توانایی سامسونگ در عرضه ی محصولات اشاره کرد، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا محصولات خلاقانه‌ی خود را پخته‌تر کرده و راهی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات