با کابل Power Sharing سامسونگ، انرژی باتری گجت‌های سامسونگی خود را تقسیم کنید

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
باتری حیاتی‌ترین ماژول از هر گجتی است که وجود آن شرط اساسی قابلیت کار هر گجتی است، از این‌رو کمپانی‌های مختلف در حال ارائه‌ی راهکارهایی برای تامین انرژی باتری‌ گجت‌های خود هستند. سامسونگ نیز در این راستا با معرفی کابل اشتراک‌گذاری انرژی یا همان Power Sharing Cable امکان انتقال انرژی باتری گجت‌های سامسونگی را بین یکدیگر فراهم کرده است.
تبلیغات

چنین اقدامی مختص سامسونگ نبوده و کمپانی موتورولا نیز با ساخت پاورپک‌هایی درصدد آن است تا عمر باتری تلفن‌هوشمند کاربران خود را افزایش دهد. سامسونگ نیز نه با یک پاورپک، بلکه با ایجاد امکان انتقال انرژی میان دو باتری امکان بالا بردن عمر باتری را در اختیار کاربران گجت‌های خود قرار داده است.

همانطور که از نام این کابل می‌توان متوجه شد، کابل اشتراک انرژی امکان انتقال انرژی از باتری یک گجت به گجت دیگر را امکان‌پذیر می‌کند، در واقع باتری اول باتری دوم را شارژ می‌کند. برای مثال می‌توان با استفاده از این کابل و اتصال آن به گلکسی‌نوت، باتری ساعت‌هوشمند گیر را تاحدودی شارژ کرد.

سامسونگ این کابل را با قیمتی برابر ۱۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرده است. برای استفاده از این کابل تنها کافی است تا اپلیکیشن مورد نیاز را نیز دانلود کنید که با استفاده از آن میزان انرژی انتقالی از گجت اول به دوم تعیین شده و براین اساس میزان زمان مورد نیاز برای شارژ نیز تخمین زده می‌شود.

 در صورتی که از جمله‌ی افرادی هستید که گجت‌های مختلفی را با خود حمل می‌کنید، پس استفاده از چنین کابلی می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند، چراکه برای مثال در صورتی که یک تبلت یا تلفن‌‌هوشمندی با باتری غول‌پیکر در اختیار داشته باشید.، می‌توانید با استفاده از این کابل باتری گجت‌های خود با باتری‌های با ظرفیت پایین را شارژ کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات