نزدیک به نیمی از آیفون‌ و آیپد‌های فعال iOS 8 را نصب کرده‌اند

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امسال اپل درباره میزان افرادی که به iOS 8 دستگاه خود را ارتقا داده‌اند شبیه به چند سال پیش صحبتی نکرد، چون به نظر می‌رسد این روند ارتقا در دستگاه‌های اپل با کاهش سرعت مواجه شده است. دلیل آن نیز می‌تواند دانلود iOS 8 با حجم زیادی باشد که اغلب افراد ظرفیتی برای آن در گوشی خود ندارند و آن را با موسیقی، فیلم و عکس پر کرده‌اند.
تبلیغات

آخرین اعداد ارسالی اپل به دو روز قبل یکشنبه ۳۰ شهریور برابر با ۲۱ سپتامبر باز می‌گردد و نشاندهنده نوع نسخه iOS است که مردم با آیفون یا آیپد خود به اپ‌استور رفته‌اند و در آن‌جا ثبت شده است. اکنون به گفته اپل 46 درصد از افراد iOS 8 جدید را بر روی گوشی خود نصب دارند. این درصد از یک طرف نشانده رشد سریع و بالای بازدیدکنند‌های اپ‌استور است که توانسته‌اند سریع به iOS 8 مهاجرت کنند و از طرفی دیگر نشان دهنده ۵۴ درصد گوشی و تبلت‌های کاربران اپل است که هنوز نخواسته یا نتوانسته‌اند iOS 8  را بر روی دستگاه خود اجرا کنند. وضعیت بررسی اپلیکیشن‌ها با کمی تاخیر حال به ۷۴ درصد از اپلیکیشن‌های بروزرسانی شده و ۵۳ درصد از اپلیکیشن‌های جدید و در حال بررسی رسیده است.

app-store-ios-8-adoption

این نسخه از iOS چند روزی است که برای آپگرید کردن توسط اپل عرضه شده است و یکشنبه این هفته 46 درصد از کسانی که آی‌دیوایس دارند به این نسخه از سیستم عامل iOS مهاجرت کرده‌اند. در مقام مقایسه آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید کیت‌کت بعد از ۱۰ ماه گذشت از زمان عرضه هنوز بر روی آمار ۲۵ درصدی در دستگاه‌های اندرویدی باقی مانده است.

9to5-image-2014-09-23-at-5-37-13-am

این انتقال سریع برای دستگاه‌های اپل به یک سنت تبدیل شده و از جانب اپل مستقیما برای همه دستگاه‌ها ارسال می‌شود اما گوگل به طور مستقیم تنها دستگاه‌های خاصی را پشتیبانی می‌کند. اندروید کیت‌کت نیز توسط شرکت‌های تولید کننده اندرویدی هنوز برای بسیاری از گوشی‌های حتی میان و بالا رده ارسال نشده است. بسیاری از افراد از حجم زیادی که iOS 8 برای نصب شدن نیاز دارد شاکی هستند و هنوز نتوانسته‌اند تصمیم بگیرند چه زمانی دستگاه خود را به این نسخه ارتقا دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات