دیسپلی‌میت: نمایشگر آیفون 6 پلاس بهترین صفحه نمایش LCD گوشی‌های هوشمند

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دیسپلی‌میت می‌گوید آیفون ۶ پلاس اپل بهترین صفحه نمایش LCD را بین گوشی‌های هوشمند در اختیار دارد. در تمام آزمایش‌ها و اندازه‌گیری دسته‌های مختلف صفحه نمایش این دستگاه توانسته امتیاز «سبز» را بدست آورد. در ادامه بیشتر درباره صفحه نمایش آیفون ۶ پلاس صحبت خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیفون ۶ نیز در این میان توانسته امتیاز بالایی را بدست بیاورد گرچه نتوانسته به رکوردشکنی برادر بزرگتر خود برسد. این موضوع به نظر کاملا منطقی است چرا که آیفون ۶ پلاس از صفحه نمایش با رزولوشن بیشتری برخوردار است. دیسپلی‌میت درباره دستگاه بزرگتر اپل که همین جمعه گذشته به تازگی عرضه آن شروع شده، می‌گوید:

آیفون ۶ پلاس مطابق یا فراتر از رکورد‌های گذشته در عملکرد LCD صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند است: بالاترین پیک روشنایی، کمترین بازتاب صفحه نمایش، بالاترین نسبت کنتراست، بالاترین رتبه کنتراست در نور محیط، دقیق‌ترین (از لحاظ قدرت خالص لگاریتمی ) در آزمون مقیاس‌بندی و گاما،دقیق‌ترین کنتراست تصویر و کمترین تغییر در زاویه دید برای روشنایی، نسبت کنتراست و رنگ.
Screenshot from 2014-09-23 102930

برای بسیاری از افراد تفاوت بین صفحه نمایش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس اندک است، اما دیسپلی‌میت معتقد است مقیاس‌بندی تصاویر در آیفون ۶ پلاس بهتر است، همانطور که گرافیک آن‌ پیشرفته‌تر است. با این حال صفحه نمایش هر دو دستگاه از نظر محققان در بین گوشی‌های هوشمند بهترین صفحه نمایش LCD است که خریداران می‌توانند در بازار پیدا کنند.

در بین صفحه نمایش‌های LCD و OLED گلکسی نوت ۴ سامسونگ از دیسپلی‌میت عنوان بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را کسب کرده است. صفحه نمایش‌های دستگاه‌های امروزی بسیار پیشرفت کرده‌اند و کوچکترین جزییات را می‌توانند به نمایش بگذارند. در هر حال اکنون خیالتان می‌تواند از عملکرد صفحه نمایش آیفون‌های جدید در آزمایش‌های مختلف راحت باشد.

برای جرئیات بیشتر به وب‌سایت دیسپلی میت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات