آیفون 6 رکورد زد: ۱۰ میلیون دستگاه تنها در ۳ روز فروش رفت

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
در اولین پایان هفته پس از معرفی iPhone 6 و  iPhone 6 Plus بار دیگر اپل توانست به رکورد فروش فوق‌العاده‌ی دست پیدا کند. ۱۰ میلیون فروش تنها در ۳ روز رکوردی رویایی برای هر تولید کننده‌ای خواهد بود.
تبلیغات

میزان فروش نسل جدید تلفن همراه اپل از میزانی که تصور می‌کردیم بیشتر بود، تیم کوک مدیرعامل این شرکت در اعلام نظری می‌گوید:

ما از تمام مشتریان خود که آیفون 6 را به بهترین فروش تاریخ اپل تبدیل کردند، قدردانی می‌کنیم.

جمعه‌ی گذشته آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در بازارهای ایالات متحده، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، انگلستان، هونگ‌کنگ، ژاپن، پورتوریکو و سنگاپور توزیع شدند و طبق برنامه تا جمعه‌ی پیش رو در ۲۰ کشور دیگر نیز توزیع خواهد شد. اپل برای سریع‌ترین توزیع محصول در تاریخ این شرکت برنامه‌ریزی کرده است به طوری که تا انتهای سال جاری میلادی امکان خرید این محصول در ۱۱۵ کشور فراهم خواهد شد.

همچنین این نسل از آیفون رکورد دیگری را نیز ثبت کرده است. پیش‌فروش ۴ میلیون دستگاه در ۲۴ ساعت اول عرضه آن. بزرگترین عرضه‌ی اپل تا کنون مربوط به سال گذشته بود که آن‌ها موفق شدند ۹ میلیون iPhone 5S و iPhone 5C را به فروش برسانند. با وجود این که تلفن میان قیمت آیفون 5C با بدنه‌ی پلاستیکی تولید شده بود از استقبال خوبی برخوردار نشد و اپل ترجیح داده است که آیفون ۶ را فقط در مدل فلزی و گران قیمت به فروش برساند.

appleweb19n-3-web

زمان انتظار برای رسیدن آیفون ۶ به دست مصرف کنندگان پس از سفارش حدود ۷ تا ۱۰ روز کاری است و انتظارمی‌رود ۳ تا ۴ هفته‌ی دیگر امکان سفارش آیفون 6 پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی نیز میسر شود.

به نظر می‌رسد حرکت اپل به استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر در آیفون باعث فروش بالای این محصول شده است و خریدارانی که به خاطر صفحه نمایش بزرگتر به سمت ابزارهای اندرویدی متمایل شده بودند را به طرف اپل بازگردانده است. بعضی از تحلیل‌گران وال‌استریت عقیده دارند در ۳ ماهه آخر سال میلادی و تا تعطیلات کریسمس اپل ۶۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش خواهد رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات