مشخصات سومین گوشی سری A سامسونگ درز پیدا کرد، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که انتظار می‌رفت با توجه به استقبالی که از رویکرد سامسونگ به تولید تلفن‌های همراه با بدنه ی فلزی صورت گرفته این شرکت موج جدیدی از تلفن‌های همراه با بدنه‌ی آلومینیومی را به بازار معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

برای خریدارانی که سال‌ها انتظار تلفن‌همراه سامسونگی با بدنه‌ی فلزی را داشتند معرفی گلکسی آلفا و نوت ۴ خبر بسیار خوبی بود. حال به نظر می‌رسد خبرهای جالب‌تری نیز در راه هستند. این سومین تلفن از سری A سامسونگ است و به بدنه‌ای از آلومینیوم و پلی‌کربنات مجهز خواهد بود. کناره‌های این دستگاه به آلومینیوم قوی مسلح شده و روکش پشت آن نیز احتمالا فلزی خواهد شد. قبلا تصاویری از تلفن رده پایین A5 سامسونگ درز پیدا کرده بود. در این بنجمارک‌های گرافیکی نام محصول A3000 نامیده شده که احتمال دارد نام نهایی این محصول A3 خواهد بود.

مشخصات فنی این دستگاه بر خلاف بدنه‌ی فلزی محصولی میان قیمت را نشان می‌دهد. نمایشگر ۴.۸ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ همراه یک گیگابایت رم و دوربین ۵ مگاپیکسل.

Samsung-Galaxy-A3

از نظر سرعت این دستگاه به خوبی A5 خواهد بود. پردازنده ی ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۶ همراه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و اندروید ۴.۴.۴ از مشخصات این تلفن همراه خواهند بود. مجهز شدن به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی این دستگاه را برای به روزرسانی به اندروید L آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات