مایکروسافت به کاربران موبایل ۱۵ گیگابایت فضای بیشتر در OneDrive هدیه می‌دهد

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت از این پس به کاربران موبایل، ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در OneDrive ارائه می‌کند. این میزان فضای رایگان به تمامی پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز فون و ویندوز تعلق می‌گیرد و در حقیقت ۱۵ گیگابایت فضای اضافه بر حجم رایگان اولیه در این سرویس محسوب می‌شود.
تبلیغات

 زمانی که اپلیکیشن مربوط به این سرویس بر روی دستگاه کاربر نصب شود، از کاربر خواسته می‌شود که به ایجاد حساب یا وارد شدن به حساب OneDrive پرداخته و نسبت به فعال‌سازی پشتیبان گیری خودکار از تصاویر موجود در دستگاه اقدام کنند. این قابلیت تصاویر ثبت شده با دوربین دستگاه را بدون دخالت کاربر و بصورت مستقیم در فضای ابری OneDrive آپلود می‌کند. مایکروسافت تا پایان ماه میلادی فرصت داده تا کاربران موبایل با فعال‌سازی این ویژگی، از ماه آینده‌ی میلادی از ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان بهرمند شوند.

امشب مفتخر هستیم که اعلام کنیم از این پس مقدار فضای ذخیره‌سازی رایگان قابل دریافت در سرویس OneDrive را دو برابر کرده‌ایم. ما در حال گوش کردن به اظهار نظرها در خصوص میزان فضای ذخیره‌سازی در آیفون‌های جدید بودیم و به همین منظور تصمیم گرفتیم سریعا فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. ما تصور می‌کنیم شما از اینکه هنگام فعال‌سازی آیفون 6 خود یا ارتقای دستگاه به iOS 8 از فضای ذخیره‌سازی بیشتری برخوردار باشید خشنود خواهید شد. این پیشنهاد برای مدت محدودی ارائه شده بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سریع عمل کرده و اپلیکیشن OneDrive را برای iOS خود دانلود کنید.

به نظر می‌رسد این اقدام مایکروسافت حرکتی تبلیغاتی برای هدف قرار دادن سرویس iCloud اپل است که اخیرا با مشکلات متعددی در زمینه‌ی هک شدن و انتشار تصاویر خصوصی افراد معروف روبرو بوده است. مایکروسافت تلاش دارد با استفاده از همزمانی موج فروش آیفون 6 و گسترش خبر مربوط به سرویس اپل، جای پای خود را میان کاربران این اکوسیستم باز کند.

صحبتی در خصوص زمان دقیق پایان این بسته‌ی پیشنهادی به میان نیامده اما مایکروسافت اعلام کرده که برای این بسته محدودیت زمانی قائل شده است. در هر حال اگر یک کاربر عادی سرویس ابری مایکروسافت هستید مسلما معامله‌ی خوبی در پیش دارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات