گلکسی مگا 2 سامسونگ در یک وب‌سایت تایلندی رویت شد

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی مگا 2 در وب‌سایت رسمی سامسونگ در کشور تایلند رویت شده و سامسونگ در کنار انتشار این تصویر اطلاعاتی را نیز از نسل جدید مگا ارائه کرده است که شامل مشخصات فنی می‌شود. در ادامه با زومیت باشید تا نگاهی به اطلاعات منتشر شده از این تلفن‌هوشمند داشته باشیم.
تبلیغات

سامسونگ فروش گلکسی مگا ۲ را در مالزی آغاز کرده و به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند در آینده‌ی نزدیک نیز در تایلند روانه‌ی بازار خواهد شد، چراکه انتشار تصاویری از آن در وب‌سایت رسمی سامسونگ تایلند نشان از این موضوع دارد.

گلکسی مگا ۲ سامسونگ از یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره می‌برد که آن را بزرگ‌تر از گلکسی‌نوت ۴ با صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی جلوه می‌دهد. گلکسی‌مگا ۲ برای جایگزین شدن دو نسخه‌ی ۵.۷ و ۶.۳ اینچی پیشین تولید و به بازار عرضه شده است.

سامسونگ از پردازنده‌ی اگزینوس ۴۴۱۵ که یک نمونه‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است در این محصول استفاده کرده است. در کنار اگزینوس ۴۴۱۵ باید به وجود ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ مگاپیکسل دوربین پشتی و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. گلکسی‌مگا ۲ قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی LTE‌ را داشته و ضمنا از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات