وب سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

یک‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
این هفته به معرفی ابزاری برای پیدا کردن پلت رنگی یک تصویر تا ابزاری خارق‌العاده برای یادداشت بردای می‌پردازیم.
تبلیغات

اینترنت موجود روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

Palette Town

palettetown

اگر دوست دارید تمام رنگ‌های استفاده شده در یک تصویر را بدانید، سایت Palette Town راحت‌تر از آن روشی که فکر می‌کنید این کار را برای شما انجام می‌دهد. بسیار آسان با کشیدن و رها کردن تصویر مورد نظر خود بر روی کادر مربعی این سایت، تمام رنگ‌های موجود در عکس همراه با کد‌های HEX و RGB رنگ‌ها در اختیار شما گذاشته می‌شوند.

PHHHOTO

https---itunes.apple

می‌دانیم که به تازگی iOS 8 را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید و از آن لذت می‌برید. برای اینکه خوشحالی شما بیشتر شود قصد داریم اپلیکیشنی به شما معرفی کنیم که از آن می‌توان به عنوان نسل بعدی اپلیشکن های دوربین iOS  یاد کرد. PHHHOTO می‌تواند عکس‌های انیمیشنی تهیه کند که حس و بوی زنده بودن سوژه را حتی از عکس بتوانید احساس کنید. این نوع عکس‌ها سریع‌تر از ویدیو‌ها گرفته می‌شوند اما بسیار بهتر از آن‌ها هستند. به علاوه به راحتی می‌توانید عکس‌های گرفته شده با PHHHOTO را در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و تامبلر به اشتراک بگذارید.

Dashnotes

dn-640x456

این افزونه کروم را باید ابزاری فوق‌العاده مهم و کاربردی برای دانشجویان، محققان و وبگرد‌ها معرفی کرد. با این افزونه می‌توانید تنها با کلیک راست بر روی هر متن، ویدیو و هر محتوای موجود در وب را به تب جدید کروم پین یا اضافه کنید. در تب جدید مرورگر کرومی که باز می‌کنید، همه یادداشت‌های شما و ویدیو‌ها حاضر هستند و حتی در آنجا می‌توانید به تماشای ویدیو‌ها بنشینید. با این ابزار شاید حتی دیگر به فضای ابری نیاز نباشد و همه چیز در صفحه جدید مرورگر قابل دسترسی، یادآوری و ذخیره سازی است.

Guest Locker

http---play.google.com-store-apps-details-idcom.weezlabs

با اپلیکشن اندرویدی Guest Locker Smart Security به راحتی می‌توانید اطلاعات شخصی و مهم خود را از دیگران مخفی و امن نگه دارید. با اجرای این اپلیکیشن تمام اطلاعات شخصی و مهم شما قفل خواهد شد، پس از آن با خیال راحت می‌توانید برای کار‌های مختلف گوشی را به دوستان خود قرض بدهید.

Juicing Assistant

http---simplysmarterjuicing

سایتی بسیار جالب که می‌تواند برای شما آبمیوه‌هایی با طمع‌های مختلف درست کند! زمانی که وارد می‌شوید به شما میوه‌های مختلف پیشنهاد می‌شود، با انتخاب چندتا از آن‌ها می‌توانید منتظر بمانید تا آبمیوه شما حاضر شود. اطلاعات تغذیه‌ای مربوط به هر کدام از آبمیوه‌ها و همچنین ترکیبات بهتری از میوه‌ها که ممکن است آبمیوه‌های خوشمزه‌تری را با آن‌ها بتوان درست کرد، نمایش داده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات