در نسخه‌های نسل هشتم NBA 2K15 می‌توانید چهره خود را اسکن و وارد بازی کنید

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
خیلی از گیمرها دوست دارند تا در برخی بازی‌ها مثل عناوین ورزشی٬ شخصیتی با ظاهر شبیه به خود را بسازند و خب٬ این‌کار را از طریق ادیتورهای بازی انجام می‌دادند ولی شبیه به خودشان نمی‌شد. حال استودیو 2K Sports شرکت Take Two ٬ سازنده‌ی عنوان NBA 2K15‌ ٬ از دوربین‌ کنسول‌های نسل هشتم برای اسکن چهره کاربر و قراردادن آن در بازی استفاده کرده است.
تبلیغات

همان‌طور که گفتیم٬ این تکنولوژی اسکن چهره٬ فقط بر روی نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی NBA 2K15 به کار رفته و کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین کینکت ایکس‌باکس یا دوربین پلی‌استیشن٬ چهره‌ی خود را به طور کامل برروی بازیکنی که در بخش ادیتور می‌سازد٬ قرار دهد.

NBA 2K15 3
NBA 2K15 2

در راهنمایی که توسط سازنده‌ی بازی راجب این تکنولوژی منتشر شده است٬ مشاهده می‌کنیم که شخص باید سر خود را در فاصله‌ی ۶ اینچی دوربین قرار دهد و صورت خود را سی درجه به جهت چپ و راست بچرخاند. البته می‌توان دوربین را هم به دور سر چرخاند. کل مرحله‌ی اسکن فقط ۳۰ ثانیه به طول خواهد انجامید.

NBA 2K15 6

وقتی عمل اسکن انجام شود٬ بازی برای اطلاعاتی که اسکن شده برنامه‌ریزی می‌کند. سازندگان بازی تاکید دارند که این اسکن به هیچ‌وجه عکس برداری نیست و به طور کلی یک فرایند ضبط سه بعدی از روی صورت است که می‌تواند بسیار واقعی و حرفه‌ای عمل کند.

NBA 2K15 5

NBA 2K15 در تاریخ ۷ اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 ٬ ایکس‌باکس‌‌وان٬ ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن 3 به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات