ال‌جی و سامسونگ محصولات خود را با همکاری سواروفسکی و مزین به سنگ‌های زینتی معرفی کردند

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تلویزیون خمیده‌ای معرفی کرده که ظاهر آن را با سنگ‌های زینتی کمپانی نام‌آشنای سوراروفسکی که نامی معتبر در صنعت جواهرات است، مزین شده است. در صورتی که حاضرید هزینه‌ی زیادی برای خرید تلویزیون صرف کنید و تلویزیون‌ جدید ال‌جی با دکوراسیون منزل شما هم‌خوانی دارد، پس با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلویزیون داشته باشیم.
تبلیغات

سواروفسکی یک کمپانی اتریشی است که می‌توان نام آن را در جمع بهترین برند‌های جواهرسازی جهان قرار داد. این کمپانی با همکاری ال‌جی تلویزیون OLED خمیده‌ای تولید کرده که در نمایشگاه IFA 2014 برلین رخ‌نمایی می‌کند. از جمله‌ی ویژگی‌های ظاهری این تلویزیون باید به پایه‌ی شفاف آن اشاره کرد که پذیرای کریستال‌های درخشان ساخت سواروفسکی شده است. یقیناً ترکیب درخشندگی این کریستال‌ها با تصاویر تشکیل شده روی این OLED به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک خواهد کرد.

اما این همه‌ی ماجرا نبوده و ضخامت ۴ میلی‌متری پنل در کنار وزن ۱۶ کیلوگرمی این تلویزیون، آن را به یک شاهکار بدل کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده این تلویزیون خمیده کاربر را در میان تصاویر پخش شده معلق خواهد کرد. لازم‌به‌ذکر است که در ساخت این تلویزیون OLED استانداردهای مصرف انرژی در نظر گرفته شده و ال‌جی محصول کم‌مصرفی را روانه‌ی بازار کرده است.

GearS

البته تلویزیون خمیده‌ی ال‌جی تنها محصولی نیست که در IFA با درخشش سنگ‌های سواروفسکی حضور دارد، بلکه سامسونگ نیز ساعت‌هوشمندی را با نام Gear S معرفی کرده که در این محصول نیز سنگ‌های زینتی سواروفسکی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده هر دو محصول تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات