چگونه ظاهر دستگاه کیت‌کت را شبیه به اندروید L کنیم؟

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه پیش‌نمایش توسعه دهندگان اندروید L منتشر شده و برای اکثر دستگاه‌های نکسوس در دسترس است. اما نصب کردن این نسخه مخصوص توسعه دهندگان کمی مشکل است و این نسخه از اندروید L آماده استفاده روزانه نیست. در ادامه قصد داریم با دو روش متفاوت دستگاه کیت‌کت شما را دقیقا شبیه به اندروید L کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 همانطور که گفتیم هنوز اپلیکیشن‌های بسیاری هستند که نمی‌توانند با این نسخه توسعه دهندگان کار کنند و روند مطابق شدن نسخه پنجم اندروید برای استفاده روزانه در دستگاه‌های مختلف زمان‌بر است. با این حال این موضوع به این معنی نیست که شما نمی‌توانید از ظاهر و حس اندروید L بر روی دستگاه کیت‌کت خود بهره ببرید.

این روش نیاز به روت کردن دارد و شما حتما باید فریم‌ورک Xposed را بر روی دستگاه نصب داشته باشید. بعد از آن به دو اپلیکیشن نیاز دارید که هر دو در پلی استور گوگل موجود هستند. در ابتدا باید لانچر Google Now را دانلود و نصب کنید، سپس آن را به عنوان لانچر پیش‌فرض دستگاه انتخاب کنید. دومین اپلیکیشنی که نیاز دارید Xposed GEL Settings خوانده می‌شود. همین که آن را نصب کردید، اجرایش کنید و به منوی اصلی این برنامه بروید. بر روی General کلیک کنید و L Launcher Design را بیابید و آن را فعال کنید. سپس گزینه "Dont Show again" را تیک بزنید. برای تایید نیز گزینه "Got it" را بزنید و تمام. راه آسانی نیست اما اگر می‌خواهید حس و حال اندروید L را در لانچر دستگاه کیت‌کت خود داشته باشید، ارزشش را دارد.

حالا چه قصد داشته باشید از ویژگی‌های ظاهری اندروید L بهره ببرید چه نه، نصب کردن Xposed گزینه‌های بسیار جالب و عالی را در اختیار دستگاه اندرویدی شما قرار می‌دهد. البته راه دیگری نیز برای شبیه کردن دستگاه به اندروید L نیز وجود دارد که آن نصب کردن پوسته اندروید L در فریم‌ورک Xposed است. می‌توانید این پوسته را در انجمن XDA بیابید، اما در روش اول تمام دستگاه شما شکل و شمایل اندروید L را به خود می‌گیرد و تنها لانچر نیست که متحول  می‌شود. وضعیت آیکون در نوار ابزار بالا، تنظیمات صفحه نمایش، انیمیشن بوت و خیلی چیزهای دیگر شبیه به اندروید L می‌شود. ذکر این نکته نیز ضروری است که در هنگام نصب فریم ورک Xposed باید بسیار مراقب باشید چون اگر چیزی اشتباه پیش برود ممکن است دستگاه شما با مشکلاتی اساسی مواجه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات