سونی نسخه‌ی محدود پلی‌استیشن برای بازی Dragon Quest را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
دیروز و در جریان کنفرانسی که در توکیو برگزار شد، کمپانی‌های سونی و Square Enox نسخه‌ی جدید بازی Dragon Quest Heroes را برای پلی‌استیشن ۳ و ۴ منتشر کردند. این بازی برای یک دهه‌ است که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود. اما این مراسم تنها به معرفی این بازی اختصاص نداشت و سونی از نسخه‌ی Dragon Quest Metal Slime Edition پلی‌استیشن ۴ نیز پرده برداشت.
تبلیغات

سونی امیدوار است تا با استفاده از این بازی قهرمانی اکشن به فروش خوبی در ژاپن دست یابد. این کنسول نتوانسته در کشور خود آن طور که باید و شاید فروش کند که بسیاری دلیل آن را کمبود عنوان‌های جذاب بازی برای علاقه‌مندان در بازار ژاپن می‌دانند. باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که آیا این بازی خواهد توانست تا شتابی به فروش پلی‌استیشن در بازار ژاپن دهد.

همان‌طور که گفتیم درکنار این بازی سونی از نسخه‌ی پلی ‌استیشن مخصوص این بازی نیز پرده برداشت. این نسخه به رنگ نقره‌ای است که روکش بسیار زیبایی نیز روی آن قرار گرفته است و شیارها نیز که دربردارنده‌ی پورت‌های USB‌ در قسمت جلوی کنسول بازی است، به‌زیبایی میان دو قسمت فلزی در داخل شیار جا خوش کرده است که بهترین مکان برای مخفی کردن پورت‌های USB‌ است.

PS4DragonInt

در تصویر فوق خالق بازی Dragon Quest، یوجی‌هوری قرار دارد که نسخه‌ای از این کنسول را دریافت می‌کندو در سمت چپ تصویر، آتسوشی موریتا، رئیس جدید بخش پلی‌استیشن آسیا و ژاپن قرار دارد که برادرزاده‌ی بنیانگذار کمپانی سونی، آکیو موریتا است.

بازی Dragon Quest در بهار سال آتی به بازار ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز زمان و قیمت کنسول توسعه داده شده برای این بازی نیز که به‌صورت محدود تولید خواهد شد، مشخص نشده است، اما به‌نظر می‌رسد این کنسول نیز در زمان عرضه‌ی بازی روانه‌ی بازار شود. احتمالا این بازی و کنسول جدید خارج از ژاپن عرضه نخواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات