Socialmatic پلاروید دوربین، پرینتر و اندروید را با هم در اختیار شما می‌گذارد

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Polaroid Socialmatic اولین بار چند وقت پیش معرفی شد؛ اما این دستگاه در حال توسعه بود و انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی آماده فروش شود. در ادامه درباره دستگاه جدید پلاروید و کار‌های جالبی که قادر است انجام دهد صحبت خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دستگاه Socialmatic مجهز به ۳ ابزار کارآمد است: دوربینی ۱۴ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید و پرینتر. بخش پرینتر این دستگاه Polaroid Zero نام دارد و از فناوری پرینتر‌ جوهری بهره می‌برد. دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی، فلش LED، صفحه نمایش ۴.۵ اینچی لمسی، اسپیکر‌های استریو و ۴ گیگابایت حافظه درونی که درگاه کارت‌های میکرو SD نیز برای آن پیش‌بینی شده از دیگر مشخصات این دستگاه جالب و هوشمند است. همچنین در این دستگاه از سنسور جی‌پی‌اس و بلوتوث استفاده شده است. با مدل وای‌فای آن می‌توان به اینترنت متصل شد اما هنوز مدل سیم کارت خور آن موجود نیست.

PolaroidSocialmatic2

در صفحه نمایش لمسی سوشال‌متیک می‌توانید با سیستم عامل اندروید کار کنید که بسیار شبیه به آن چیزی است که در گوشی‌های هوشمند تجربه کرده‌ایم. به راحتی می‌توانید به گوگل پلی و سایر مارکت‌ها متصل شوید و هر اپلیکیشنی که دوست دارید را دانلود کنید. در بخش جلویی یک صفحه کوچک ال‌سی‌دی را مشاهده می‌کنید که "Mood Assistant" خوانده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با شکلک‌های متفاوت حالت روحی خود را در زمان عکس گرفتن توصیف کنید. یا از طریق آن با خواندن کد‌های QR می‌توانید دوستان جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید.

socialmaticone

تصاویر گرفته شده می‌توانند ویرایش شوند و با برچسب‌ها یا فریم‌های مختلف قبل از پرینت شدن در فرمت‌های 2×3 تزیین شوند. برگه‌های پرینت شده ضد لک، مقاوم در برابر آب و ضد اشک هستند .دوربین Socialmatic تا قبل از پایان سال میلادی جاری در آمریکا و با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. هر پک ۵۰ برگه‌ای آن برای پرینت کردن ۲۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات