سامسونگ در نوامبر ۲۰۱۴ اولین تلفن بر پایه تایزن را در هند معرفی می‌کند

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد سامسونگ بار دیگر عزم خود را جزم کرده تا از اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن رونمایی کند. این اتفاق قرار است در ماه نوامبر ۲۰۱۴ و در کشور هند رخ دهد. در این مراسم احتمالا شرکت کره‌ای از سرویس‌های جدیدی برای این سیستم عامل رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ تایید کرده که برنامه‌ای برای معرفی اولین تلفن هوشمند تایزنی دارند، اما این گوشی هوشمند سامسونگ Z نام نخواهد گرفت (پیش از این گفته می‌شد سامسونگ قصد دارد اولین تلفن هوشمند تایزنی را با نام Samsung Z معرفی کند).

همانطور که مطلع هستید کشور هند بازار بسیار بزرگ و بکری برای گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده دارد. سامسونگ نیز به احتمال فراوان قصد دارد یک گوشی هوشمند مبتنی بر تایزن را با قیمت و مشخصاتی مناسب و میانی عرضه کند. شماره مدل این دستگاه احتمالا SM-Z130E یا SM-Z130H خواهد بود و زمان رونمایی از آن به آخر سال میلادی موکول شده است. گفته می‌شود مدل‌های اولیه این دو گوشی از چند ماه پیش با اهداف آزمایشی به هند فرستاده شده‌اند.

غول کره‌ای معتقد است دستگاه‌های بر پایه تایزن را از جهت محتوا به سطح رقیبان حاضر خواهد رساند و محتوای غنی نقطه تمایز این پلتفرم خواهد شد. سامسونگ همچنین سرویس Club Samsung 2.0 را نیز در هند عرضه کرده تا این سرویس بتواند بر اساس محل شخص، ویدیو‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در اختیار کاربر قرار دهد. با اینکه قبل از این سرویس، سرویس‌های استریم مدیا، شامل Airtel Wynk و Vodafone Music Store در کشور هند آغاز به کار کرده بودند، سامسونگ معتقد است بازار هند به اندازه‌ای بزرگ است که در آن چند شرکت رقیب بتوانند در عرضه محتوای بهتر با یکدیگر به رقابت بپردازد. این شرکت همچنین در اوایل این ماه برنامه دیجیتالی هوشمندی را در هند معرفی کرده بود.

مسئول بازاریابی تایزن در هند به Economic Times می‌گوید:

ما دیر شروع کردیم، اما بسیار متمرکز هستیم. بی‌برنامه عمل نخواهیم کرد. این یک بازی است که باید توسط تولید کنندگان دستگاه‌ها رهبری شود نه اوپراتور‌های مخابراتی.

Mailk مسئول بازاریابی تایزن همچنین تایید کرد که تلفن‌های تایزنی در کنار اندروید‌ی‌های سامسونگ به پیش خواهند رفت. هفته پیش گوگل با همکاری چند شرکت تولید کننده سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید وان را در هند معرفی کرد. به احتمال فراوان وقتی اندروید وان‌ها با سخت‌افزار مناسب تنها ۱۰۰ دلار قیمت داشته باشند، سامسونگ نیز برای رقابت با این پلتفرم گوشی‌های هوشمند بر پایه تایزن را با قیمتی پایین عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات