زوم‌اَپ: Collage Guru، ابزاری برای ساخت کولاژهای خلاقانه روی ویندوز فون

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساخت کولاژ یک کار هنری است که طی آن چندین تصویر یا نقاشی با چینش‌های خلاقانه در کنار یکدیگر بر روی یک قاب قرار می‌‌گیرند. Collage Guru اپلیکیشنی برای ویندوز فون است که این کار را به صورت نرم‌افزاری با ارائه قابلیت‌های فراوان برای کاربر ممکن می‌سازد.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های زیادی برای ساخت کولاژهای متنوع و رنگارنگ در پلتفرم‌های مختلف موبایل وجود دارد. اما برخی از معروف‌ترین انها برای ویندوز فون عرضه نشده‌اند. پس ما هم به دنبال یک جایگزین مناسب برای ویندوزفون گشتیم و Collage Guru را پیدا کردیم. این اپلیکیشن چیزی کم از رقبای مشهورش ندارد و قابلیت‌ها و امکانات فراوانی را ارائه می‌کند که علاوه بر این که می‌تواند ساعت ها کاربر را سرگرم خود کند، کاربر می‌تواند لحظات خوش زندگی خود را در قابل کولاژهای خلاقانه ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

وقتی وارد محیط اپلیکیشن می‌شوید به راحتی می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود و نوع چینش کولاژ مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس اپلیکیشن عکس‌ها را بر اساس ساختار انتخابی در کولاژ می‌چیند و پس از آن امکان ویرایش نهایی را که قابلیت‌های زیادی هم دارد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پس زمینه‌های فراوانی نیز وجود دارد که انتخاب هر یک از آنها می‌تواند آب و رنگ زیبایی به کولاژ نهایی شما دهد.

ZoomApp-Collage-Guru-1

شما می‌توانید انتخاب کنید که زوایای عکس‌های درون کولاژ نوک‌تیز باشند یا گرد و نرم. تنوع زیاد انواع چینش‌های مختلف عکس‌ها در کولاژ دست شما را برای به کار بردن خلاقیت بیشتر باز می‌گذارد. حتی می‌توانید قاب دور کولاژ را تغییر دهید و در پایان آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن می‌تواند در مواقع بیکاری هم سرگرم کننده باشد هم تصاویر خاطره‌انگیز شما را در یک قالب زیبا و خلاقانه ذخیره کند. Collage Guru از طریق فروشگاه ویندوز فون در اختیار کاربران این پلتفرم قرار دارد. اپلیکیشن‌های مشابه برای سایر پلتفرم‌ها را نیز در زوم‌اپ‌های آتی معرفی خواهیم کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات