دارندگان آیفون 4s بهتر است برای دانلود iOS 8 دست نگه دارند

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
تمام مدل‌های قدیمی‌تر از آیفون 4S بروزرسانی iOS 8 را دریافت نخواهند کرد. اما اینطور که به نظر می‌رسد دارندگان آیفون 4s نیز باید برای انجام بروزرسانی به این نسخه فعلا دست نگه‌ دارند. افرادی که  آیفون 4S در اختیار دارند و سیستم عامل iOS 8 را نصب کرده‌اند با مشکلات و مسائل مختلفی مواجه شده‌اند.
تبلیغات

آیفون 4S اپل تعدادی از ویژگی‌ها را به طور کلی دریافت نخواهد کرد؛ تاچ آی‌دی و ایر‌دراپ دو نمونه از این ویژگی‌های از دست رفته آیفون 4S هستند. عدم پشتیبانی از Handoff برای اپلیکیشن‌ها و OpenGL ES 3.0 نیز از ضعف‌های این نسل در زمان حاضر به حساب می‌آیند. در حال حاضر این دستگاه کندترین آیفونی است که می‌توانید بخرید. وای‌فای نسخه 802.11n، عدم پشتیبانی از شبکه LTE و چیپ پردازشی A5 اپل که حداقل ۲۵ درصد عملکرد ضعیف‌تری نسبت به A7 در آیفون 5S دارد، همگی سبب شده‌اند که آیفون 4S آخرین دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری را تجربه کند.

خوشبختانه اپل هنوز از این آیفون مجهز به صفحه نمایش ۳.۵ اینچ پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند و بروزرسانی iOS 8 را برای آن ارسال کرده است. جالب اینجا است که این آیفون دیگر نمی‌تواند از بروزرسانی‌هایی جدید پشتیبانی کند، همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید انجام عملکرد‌های مختلف در آیفون 4S مجهز به iOS 8 حداقل ۵۰ درصد دیر‌تر از انجام همان عملکرد در iOS 7.1.2 انجام می‌شود. آیفون 4S نمی‌تواند از پس انیمیشن‌های این سیستم عامل برآید و چاره‌ای به غیر از عملکرد کندتر در پردازش آن‌ها پیدا نمی‌کند.

tyme

اگر آیفون 4S اپل را در اختیار دارید، بهتر است برای iOS 8.1 منتظر بمانید تا اپل نیز مهلت داشته باشد مشکلات موجود را برطرف کند و با خیال راحت بتوانید به نسخه بالاتر دستگاه خود را ارتقا دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات