سامسونگ اولین مانیتور خمیده‌ی خود را در اندازه‌ی 27 اینچ عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ مانیتور خمیده‌ی S27D90C را در سایز ۲۷ اینچ و شدت روشنایی ۳۵۰ نیت رونمایی کرد.
تبلیغات

درحال‌حاضر همه‌ی صفحه‌نمایش‌ها به سمت خمیده شدن پیش می‌روند و در این مسیر سامسونگ نقش هدایتگر را بر عهده گرفته است. پس از تلویزیون‌های خمیده، ساعت هوشمند خمیده و گوشی‌های هوشمند خمیده، اکنون نوبت به مانیتورهای خمیده رسیده است. حتی ال‌جی در تلاش است اولین لپ‌تاپ مجهز به صفحه‌نمایش خمیده را نیز به‌زودی ارائه کند.

اگر به صفحه‌نمایش‌های خمیده علاقه دارید، سامسونگ به‌تازگی از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی مانیتور S27D590C با اندازه‌ی 27 اینچ با حالت خمیده خبر داده است. قیمت مانیتور جدید سامسونگ حدود 450 است. رئیس بخش بریتانیا و ایرلند نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

نمایشگر 27 اینچی خمیده‌ی جدید ما، تجربه‌ی تماشای فیلم و اجرای بازی‌ها را به مرحله‌ی بالاتری ارتقا می‌دهد. این موضوع به کمک صفحه‌نمایش بی‌همتا و خمیده‌ی این مانیتور و ویژگی‌های مبتنی بر سرگرمی ممتاز در کنار کیفیت تصویر باور نکردنی و طراحی نازک دلچسب فراهم آمده است. مانیتور S27D590C تأکید ویژه‌ای بر تمرکز ما روی خلق تجربه‌ای همه‌جانبه و فراموش نشدنی دارد.

طراحی خمیده‌ی این مانیتور سامسونگ، امکان ارائه‌ی زاویه‌ی دید بسیار گسترده‌ی 178 درجه به‌صورت افقی و عمودی را ممکن کرده که نرخ کنتراست 3000:1 و سطح روشنایی 350 شمع بر متر مربع نیز آن را همراهی می‌کند. این مانیتور همچنین از انعطاف بالایی برای نصب روی دیوار یا پایه در زوایای متعدد برخوردار است که به کار گیری آن را ساده‌تر از سایر مدل‌ها خواهد کرد.

Samsung-27-inch-S27D590C-Curved-Monitor-2

شاید با خود بپرسید که چه دلیلی برای استفاده از یک مانیتور خمیده می‌تواند وجود داشته باشد؟ در پاسخ باید گفت که در کنار زاویه‌ی دید گسترده‌تر، گفته می‌شود که صفحه‌نمایش‌های خمیده قادر هستند نوعی افکت مشابه حالت سه‌بعدی به کاربر ارائه دهند. سامسونگ تأکید ویژه‌ای روی این ویژگی داشته و از آن بعنوان یک خصوصیت جذاب خصوصا در بازی‌های ویدیویی در ژانر اول شخص یا شبیه‌ساز و مسابقه یاد می‌کند.

شما نیز نسبت به این تکنولوژی در صفحات نمایش خوشبین هستید یا تصور می‌کنید صفحات خمیده نیز سرانجام از تب و تاب خواهند افتاد؟ درحال‌حاضر به‌نظر نمی‌رسد سایر تولیدکنندگان نام آشنا برنامه‌ای برای تولید یا عرضه‌ی مانیتورهای خمیده داشته باشند، اما همچنان این احتمال وجود دارد که ما از تمام ماجرا باخبر نباشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات